• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

عملیاتی شدن فاینانس دو طرح ریلی

  • کد خبر : 3886
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
عملیاتی شدن فاینانس دو طرح ریلی

0 (0) عملیاتی شدن فاینانس دو طرح ریلی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با پیگیری‌های وزیر ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی منتشر شد: در ۵ سال اخیر نسبت به تسویه بدهی‌های راه آهن و ایران ایر از طریق منابع صندوق توسعه ملی و ذخیره ارزی اقدام کردیم. وی […]

0
(0)

عملیاتی شدن فاینانس دو طرح ریلی

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با پیگیری‌های وزیر ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی منتشر شد: در ۵ سال اخیر نسبت به تسویه بدهی‌های راه آهن و ایران ایر از طریق منابع صندوق توسعه ملی و ذخیره ارزی اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه تهاتر بدهی‌های دولت را عملیاتی کردیم، اظهار کرد: در شرکت راه آهن و ایران ایر تسویه بدهی‌ها با صندوق ذخیره ارزی و صندوق توسعه ملی تا سقف ۳۵۰۰ میلیارد تومان به تصویب هیئت وزیران می‌رسد و به زودی به قانون تبدیل می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عملیاتی کردن فاینانس دو پروژه ریلی تهران – مشهد و تهران – قم – اصفهان بیان کرد: ۱۲۰۰ میلیارد تومان نقدینگی در این بخش تزریق شد که توانستیم ۱۵ درصد این رقم پروژه‌ها را به عنوان پیش پرداخت و هزینه‌های جاری تسویه و نسبت به عملی کردن فاینانس اقدام کنیم.

امینی ادامه داد: با توجه به کمبود ۱۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص نقدی برای رسیدن به اهداف حمل و نقل ریلی صرف شده و همزمان توانستیم ۵۸۰۰ میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی به طرح‌ها اختصاص دهیم.

وی تاکید کرد: این میزان اوراق خزانه اسلامی به پروژه‌های مختلف و بابت تسویه بخشی از مطالبات پیمانکاران منتشر شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: قطعا این اقدامات بی‌سابقه در وزارت راه و شهرسازی در سایه پیگیری‌های شخص وزیر انجام شده است و امیدواریم این روند رو به رشد در بخش‌های عملیاتی و اجرایی هم ادامه پیدا کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3886

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.