• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

عملیات اجرایی برقی‌ کردن قطار گرمسار به اینچه‌برون فردا کلید می‌خورد

  • کد خبر : 6940
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
عملیات اجرایی برقی‌ کردن قطار گرمسار به اینچه‌برون فردا کلید می‌خورد

0 (0) معاون فنی و زیربنایی شرکت راه‌آهن در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: عملیات اجرایی برقی‌ کردن قطار گرمسار به اینچه‌برون فردا کلید می‌خورد یزدانی گفت: آغاز عملیات اجرایی برقی کردن قطار گرمسار به اینچه‌برون با اعتبار 1.2 میلیارد یورو فردا (دوشنبه) کلید می‌خورد. مازیار یزدانی معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن جمهوری […]

0
(0)
معاون فنی و زیربنایی شرکت راه‌آهن در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملیات اجرایی برقی‌ کردن قطار گرمسار به اینچه‌برون فردا کلید می‌خورد

یزدانی گفت: آغاز عملیات اجرایی برقی کردن قطار گرمسار به اینچه‌برون با اعتبار 1.2 میلیارد یورو فردا (دوشنبه) کلید می‌خورد.

عملیات اجرایی برقی‌ کردن قطار گرمسار به اینچه‌برون فردا کلید می‌خوردمازیار یزدانی معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه پروژه برقی‌سازی راه آهن گرمسار به اینچه‌برون به طول 495 کیلومتر فردا صبح کلید می‌خورد، گفت: این پروژه در حد فاصل گرمسار به اینچه‌برون است و با هدف افزایش حمل بارهای ترانزیت آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: در پروژه  برقی‌سازی راه آهن گرمسار به اینچه‌برون تنها حلقه مفقوده حد فاصل گرمسار به اینچه‌برون  بود و ما حد فاصل تهران به گرمسار را 4 خطه و برخی‌ محدوده‌های تهران تا بندرعباس را دو خطه کرده بودیم، بنابراین تنها قسمتی که در این بخش کمبود ظرفیت داشت مسیر گرمسار به اینچه برون بود.

85 درصد از منابع مالی این پروژه از سوی کشور روسیه تأمین شد

یزدانی تصریح کرد: در این پروژه با کشور روسیه قراردادی منعقد شد و طبق آن راه آهن روسیه 85 درصد از منابع مالی این قرارداد را پرداخت و ایران تنها از 15 درصد منابع مالی داخلی خود استفاده خواهد کرد.

معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن تصریح کرد: پروژه برقی‌سازی، اصلاح مسیرها نصب سازه و علایم، تأمین ماشین آلات و تجهیزات برقی از سوی کشور روسیه تأمین خواهد شد.

وی تأکید کرد:‌ مدت قرارداد  چهار ساله و با سقف وام 1.2 میلیارد یورو شروع به کار خواهد کرد.

یزدانی با اشاره به اینکه در این پروژه جابه‌جایی بار و مسافر انجام می‌شود، گفت: سرعت بهره برداری در این مسیر 120 تا 160 کیلومتر است و این مسیر در دو بخش کوهستانی و کویری قرار دارد.

معاون فنی و زیر بنایی شرکت راه آهن تأکید کرد: میانگین سرعت بازرگانی در این پروژه 100 کیلومتر است و بعد از انجام مطالعات و کارهای مهندسی اولیه ساخت آن شروع خواهد شد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه تحریم‌ها در این پروژه اثری نگذاشته و کشور روسیه نیز اصرار بر آغاز عملیات اجرایی این پروژه را دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.