• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

عملیات احداث ۳ تقاطع غیر همسطح راه آهن یزد تمام شد

  • کد خبر : 10223
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
عملیات احداث ۳ تقاطع غیر همسطح راه آهن یزد تمام شد

0 (0) در راستای پروژه احداث خط دوم بافق زرین شهر ، عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح خیابان آرمان و کوچه ۶۳ بلوار آزادگان در محدوده امامشهر و فیضیه پایان پذیرفت و آماده ریل‌گذاری است. به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید مصطفی داودی […]

0
(0)

در راستای پروژه احداث خط دوم بافق زرین شهر ، عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح خیابان آرمان و کوچه ۶۳ بلوار آزادگان در محدوده امامشهر و فیضیه پایان پذیرفت و آماده ریل‌گذاری است.

به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید مصطفی داودی با اشاره به فعالیت های راه آهن در حوزه شهری و همکاری در طرح های عمرانی و زیرساختی به منظور کاهش بار ترافیکی با بیان این مطلب گفت: دو تقاطع غیر همسطح با دو دهانه ۱۰ متر و تخصیص اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال، در مدت ۶ ماه اجرا و پایان پذیرفت و پروژه احداث تقاطع فیضیه با دو دهانه ۵ متری و با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ ریال آماده ریل‌گذاری است.
مدیرکل راه آهن یزد تصریح کرد: تقاطع های مذکور با مشارکت شهرداری یزد و در راستای تسهیل در رفت و آمد شهروندان، حل مشکلات ترافیکی محل تلاقی با خطوط راه آهن و همچنین احداث خط دوم محور بافق – زرین شهر اجرایی می‌شود.
داودی، با تشکر از همکاری شهرداری یزد در اجرای پروژه مذکور با بیان اینکه راه اندازی تقاطع غیر همسطح به میزان قابل توجهی در کاهش تصادفات تاثیرگذار خواهد بود، اضافه کرد: اجرای این تقاطع ها، جریان ترافیکی را تسهیل می‌کند و در رفت وآمد شهروندان تاثیر زیادی دارد.
لازم به ذکر است تقاطع آرمان از زیر سه خط و تقاطع ۶۳ از زیر دو خط ریلی راه آهن عبور می‌کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.