• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

عملیات ریل گذاری راه آهن همدان – سنندج آغاز شد

  • کد خبر : 26069
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
عملیات ریل گذاری راه آهن همدان – سنندج آغاز شد
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: بعد از چندین سال وعدە دولت به مردم کردستان عملی شد و عملیات ریل گذاری راه آهن همدان ـ سنندج از اول اردیبهشت ۹۹ آغاز شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از مهر ، محمدصدیق ثابتی اظهار داشت: پروژه راه آهن همدان سنندج در قانون بودجه سال ۹۷ حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار داشت اما در سال ۹۸ عملیات اجرایی این طرح فعال‌تر شد.

وی افزود: در بودجه سال ۱۳۹۸ حدود ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شد که با پیگیری و نگاه ویژه ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور بیش از سه برابر افزایش یافت و به ۳۹۰ میلیارد تومان رسید که ۱۳ برابر اعتبار تخصیص یافته سال ۹۷ بود.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: پروژه اتصال کردستان به شبکه ریلی کشور با عزمی جزم تر از همیشه پیگیری شد و همزمان با سفر نوبخت معاون رییس جمهور به کردستان در ۲۱ آبان ۹۸ تفاهم نامه ای میان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت راه و شهرسازی مبادله شد تا به موجب آن این پروژه تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

ثابتی یادآور شد: تسهیل در حمل و نقل مسافر و کالا و از همه مهمتر اتصال به شبکه عظیم ریلی کشور و به تبع آن تردد مقرون به صرفه برای شهروندان کردستانی از مهمترین اهداف این پروژه به شمار می آید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26069

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.