• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

غرفه های عرضه ماسک با قیمت مناسب در ۵۲ ایستگاه متروی تهران و حومه مهیا شد

  • کد خبر : 26365
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
غرفه های عرضه ماسک با قیمت مناسب در ۵۲ ایستگاه متروی تهران و حومه مهیا شد
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزايش غرفه هاي عرضه ماسک با قیمت مصوب در ۵۲ ایستگاه متروی تهران و حومه خبر داد.
0
(0)

 به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متری تهران و حومه فرنوش نوبخت با اشاره به اجباری شدن  استفاده از ماسک در متروی تهران گفت: از روز شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ۹۹ در مرحله اول ۲۵ ایستگاه منتخب اقدام به عرضه ماسک کردند و با توجه به تقاضای شهروندان و مسافران این غرفه ها در ۵۲ ایستگاه متروی تهران و حومه فعال شدند.

وی تصریح کرد این کار با محوریت وزارت صمت، شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و با همکاری اتاق اصناف تهران و اتحادیه پوشاک تهران در ایستگاه های تهران(صادقیه)، کرج، گلشهر، امام خمینی(ره)،شهرری، پانزده خرداد، تئاتر شهر، میدان آزادی، بیمه، آزادگان، میدان محمدیه، شادمان، سعدی، فرهنگسرا،امام حسین (ع)، نیروی هوایی، فردوسی، خیام، پایانه جنوب، جوانمرد قصاب، میدان انقلاب اسلامی، حسن آباد، شهدای هفتم تیر، شهید نواب صفوی، دروازه دولت، کلاهدوز، ابن سینا، پیروزی، حبیب اله، بهارستان، راه آهن، توحید، شهرک اکباتان، استاد معین، وردآورد، دانشگاه شریف، شوش، علی آباد، طالقانی، مفتح، شهید بهشتی،میرداماد، قلهک، تجریش میدان شهدا، میدان حضرت ولیعصر (عج)، میدان جهاد، نبرد، دولت آباد، میدان صنعت و سبلان اجرا می شود.

نوبخت با اشاره به اینکه  در این طرح سعی شده تا  ماسک با قیمت مصوب در بیشتر ایستگاه های مترو عرضه شود تا در دسترش مردم قرار گیرد گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح نیازمند یاری شهروندان و مسافران هستیم.
وی خاطرنشان کرد: این طرح به منظور حفظ سلامتی افرادی که قصد دارند از سامانه‌های حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده کنند، تصویب شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26365

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.