• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

فاینانس‌های فرانسوی در حوزه عمران هزینه شود/ توسعه حمل‌ونقل ریلی و حل بحران آب با اعتبارات مالی فرانسوی‌ها

  • کد خبر : 296
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

0 (0) فاینانس‌های فرانسوی در حوزه عمران هزینه شود/ توسعه حمل‌ونقل ریلی و حل بحران آب با اعتبارات مالی فرانسوی‌ها عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید دارد که باید فاینانس های فرانسوی در حوزه های عمران از جمله راه و آب هزینه شود. غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، با اشاره به وام 70 میلیون […]

0
(0)

فاینانس‌های فرانسوی در حوزه عمران هزینه شود/ توسعه حمل‌ونقل ریلی و حل بحران آب با اعتبارات مالی فرانسوی‌ها
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید دارد که باید فاینانس های فرانسوی در حوزه های عمران از جمله راه و آب هزینه شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، با اشاره به وام 70 میلیون یورویی پاریس به تهران، اظهار داشت: به دولتمردان و وزارت راه و شهرسازی توصیه می شود که اعتبارات و مساعدت های مالی فرانسوی ها را به حوزه عمران و مخصوصا مسائل زیربنایی کشور سوق دهند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه باید بتوانیم پروژه های عمرانی و زیربنایی کشور را توسعه دهیم، عنوان کرد: باید توسعه پروژه های عمرانی از اولویت های دولتمردان باشد و فاینانس های فرانسوی در حوزه عمرانی خبر خوشی دراین بخش اقتصادی کشور بود.

حل مسائل راه و آب با فاینانس های فرانسوی

این نماینده مجلس با بیان اینکه دو موضوع آب و راه از جمله مسائل مهم و پر اهمیت کشور است، گفت: در توسعه راه های ریلی که بسیار ارزان قیمت است،متاسفانه عقب افتاده ایم، همچنین برای حل بحران های تامین آب در کشور باید راه کارهایی طراحی کنیم.

وی با تاکید براینکه برای حل مسائل آب به تفکر سازه ای اصراری ندارد، ادامه داد: اعتقاد ندارم که برای حل بحران آب حتما باید با تفکر سازه ای اقدام کرد ولی باید تلاش شود که معضل آب و راه را از طریق فاینانس ها رفع کنیم.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به این موضوع که معضلات مبادلات بین بانکی نیز مرتفع شده است، ادامه داد: انتظار می رود اقدامات فاینانسی خود را سرعت دهد تا به منزوی تر شدن ترامپ و آمریکا منجر شود، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اخیر در سازمان ملل نشان داد که آدم کم تجربه در مسائل سیاسی است و با ادبیاتی غیر منتظره ملت بزرگ ایران را تحقیر کرد که در واقع چهره واقعی خود را به جهان نشان داد.

بخش اعظمی از مشکل سوئیفت حل شده است

این نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با تاکید براینکه توافق هسته ای اتفاق خوبی بوده است، اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل تلاش دارند بگویند با برجام سرشان کلاه رفته است، ایران نیز اعتقاد دارد که به همه خواسته های خود در برجام نرسیده است اما باید به اتفاقاتی چون همکاری با کشورهایی مانند فرانسه سرعت ببخشیم تا هر چه زودتر از فضای تحریمی علیه کشور خارج شویم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه، محاسبات در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مسائل بین بانکی توضیح داد: بخش اعظمی از مشکل سوئیفت حل شده است، این مسئله به فاصله گرفتن از استانداردهای بین المللی بر می گشت که به نظر می رسد اخیرا تا حدود زیادی مرتفع شده است./

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.