• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

فردا؛ آغاز فروش بلیت قطار‌های نوروزی رجا

  • کد خبر : 24229
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
فردا؛ آغاز فروش بلیت قطار‌های نوروزی رجا
فروش بلیت قطار‌های مسافری رجا برای نوروز ۹۹، به صورت غیر حضوری از ساعت ۷ صبح فردا ۱۴ بهمن آغاز می‌شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از صدا و سیما، معاون اجرایی و رئیس ستاد سفر‌های نوروزی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، از ساعت ۷ صبح روز دو‌شنبه ۱۴ بهمن، فروش بلیت قطار‌های مسافری همه محور‌ها به جز مشهد مقدس عرضه خواهد شد.
آقای رضا عصاری اضافه کرد: از ساعت ۱۲ ظهر همان روز، بلیت همه قطار‌های کمربندی منتهی به مشهد مقدس (مانند: اهواز- مشهد، کرمانشاه- مشهد، تبریز- مشهد، زنجان- مشهد، ساری- مشهد، یزد- مشهد و …) و بالعکس به فروش می‌رسد.
وی گفت: از ساعت ۱۷ روز دو‌شنبه نیز فروش بلیت قطار‌های مسیر‌های تهران به مشهد، سمنان، طبس و خواف و بالعکس آغاز می‌شود.
معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا افزود: فروش بلیت قطار‌های نوروزی رجا از طریق مراکز فروش و سامانه تلفنی ۱۵۳۹ نیز از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۸ برای همه مسیر‌ها به صورت همزمان انجام می‌شود.
عصاری گفت: برنامه حرکت قطار‌های نوروزی سال ۱۳۹۹ از ۲۴ اسفند ۹۸ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۹۹ ادامه دارد.
رئیس ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی رجا تأکید کرد: با توجه به ظرفیت ایجاد شده، هم‌وطنان با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به صورت غیرحضوری (اینترنتی، اپلیکیشنی و تلفنی از طریق تلفن ۱۵۳۹) یا از نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور اقدام به خرید بلیت کنند.
معاون اجرایی رجا از هموطنان درخواست کرد: هنگام خرید بلیت قطار‌های مسافری برای ثبت کد ملی و تاریخ تولد افراد در داخل برگه‌های بلیت حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.
وی افزود: همچنین بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا مخدوش بودن آن، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.
عصاری تأکید کرد: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطار‌های رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و … می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع رسانی این شرکت با شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.