• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

فرمول سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ریلی با منابع داخلی

  • کد خبر : 4705
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
فرمول سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ریلی با منابع داخلی

0 (0) فرمول سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ریلی با منابع داخلی فرصت تامین سرمایه از طریق فاینانس در پروژه‌هایی نظیر برقی‌کردن راه‌آهن تهران-مشهد و راه‌آهن تهران-قم-اصفهان انجام شده است که بانک صنعت و معدن به‌صورت خاص این پروژه‌ها را در حمایت از صنعت ریلی تامین مالی می‌کند. تین‌نیوز | امسال سال حمایت از تولید داخلی است. این […]

0
(0)

فرمول سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ریلی با منابع داخلی

فرصت تامین سرمایه از طریق فاینانس در پروژه‌هایی نظیر برقی‌کردن راه‌آهن تهران-مشهد و راه‌آهن تهران-قم-اصفهان انجام شده است که بانک صنعت و معدن به‌صورت خاص این پروژه‌ها را در حمایت از صنعت ریلی تامین مالی می‌کند.

فرمول سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ریلی با منابع داخلی
تین‌نیوز | امسال سال حمایت از تولید داخلی است. این نام، شرکت‌های مهم ریلی را ملزم به تامین مایحتاج خود از تولیدات داخلی می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز، درباره سطح کیفی محصولات تولیدی در حوزه ریلی، از کیفیت ناوگان تولید داخل تا ریل و قطعات و ملزومات آن، نظرات مختلفی وجود دارد اما پیش‌زمینه این حمایت‌ها قطعا تامین سرمایه کافی در جهت رشد این صنعت است.

یکی از راهکارهایی که در مورد سرمایه‌گذاری در صنعت ریلی پا گرفته است، تامین سرمایه از طریق فاینانس است.

سعید رسولی، عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن در این‌باره به خبرنگار ما گفت: این فرصت در پروژه‌هایی نظیر برقی‌کردن راه‌آهن تهران-مشهد و راه‌آهن تهران-قم-اصفهان نیز دیده شده است که بانک صنعت و معدن به‌صورت خاص این پروژه‌ها را در حمایت از صنعت ریلی تامین مالی می‌کند.

رسولی افزود: نوع دیگری از سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی داخلی صورت می‌گیرد که حضور یا عدم حضور بخش خصوصی در پروژه‌های ریلی به اراده خود بخش خصوصی بستگی دارد. چراکه ما شرکت‌های خوبی در زمینه حمل‌ونقل ریلی در بخش خصوصی داریم.

عضو هیات مدیره راه‌آهن توضیح داد: این جمله به این معنی نیست که الزاماً حجم پروژه‌های بخش خصوصی باید مثل قراردادهای راه‌آهن باشد چراکه در همه جای دنیا صنعت ریلی به دلیل زمانبر بودن پروسه اجرای آن و عدم سودآوری آنی، به بخش دولتی سپرده شده است و شرکت‌های بخش خصوصی می‌توانند با بانک‌ها وارد معاملات مربوط به پروژه‌های در دست اجرای خود شوند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.