• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

فرهنگ سازی ایمنی مدارس حاشیه خطوط ریلی

  • کد خبر : 13570
  • ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
فرهنگ سازی ایمنی مدارس حاشیه خطوط ریلی

0 (0) با همکاری راه آهن و آموزش و پرورش فارس صورت می گیرد: فرهنگ سازی ایمنی مدارس حاشیه خطوط ریلی در جلسه بین مدیران کل راه آهن و آموزش و پرورش فارس بر فرهنگ سازی ایمنی مدارس حاشیه خطوط ریلی تاکید شد. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه […]

0
(0)

با همکاری راه آهن و آموزش و پرورش فارس صورت می گیرد:

فرهنگ سازی ایمنی مدارس حاشیه خطوط ریلی

در جلسه بین مدیران کل راه آهن و آموزش و پرورش فارس بر فرهنگ سازی ایمنی مدارس حاشیه خطوط ریلی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن فارس گفت: با توجه به لزوم فرهنگ سازی ایمنی و استفاده از قطار، برنامه فرهنگ سازی ایمنی در مدارس مناطق حاشیه خطوط ریلی از ابتدای تاسیس راه اهن فارس آغاز شده و با توجه به لزوم اطلاع رسانی نیاز است این برنامه به طور گسترده در کلیه مدارس فارس اجرا شود.
وی ادامه داد: کارشناسان فنی این اداره کل آمادگی دارند تا با حضور در مدارس، آموزش های ایمنی و استفاده از قطار را ارایه دهند.
ولدی همچنین نسبت به برگزاری اردو و سفرهای دانش آموزی اعلام آمادگی کرد .
مدیرکل آموزش و پرورش نیز سیستم حمل و نقل ریلی را ایمن ترین شیوه حمل و نقلی معرفی کرد و بر استفاده از ظرفیت های این سیستم در سفرها و اردوهای دانش آموزی تأکید کرد.
نجفی گفت: امنیت و فرهنگ سازی دو نکته ای است که در سفرها و اردوهای دانش آموزی مطرح می شود و این دو موضوع در سیستم حمل و نقل ریلی وجود دارد. 
نجفی تصریح کرد: آموزش و پرورش این آمادگی را دارد که از ظرفیت کارشناسان راه آهن برای فرهنگ سازی و آموزش در کلیه مدارس استفاده کند.
ایجاد و استقرار قطار شیراز- مشهد برای استفاده از سفرهای اردویی و پیاده سازی قطار تفریحی در اردوگاه شهید دستغیب نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به منظور آموزش و فرهنگ سازی حمل و نقل ریلی در مدارس، تفاهم نامه همکاری بین راه آهن و آموزش و پرورش منعقد شد.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش فارس به اتفاق معاون پرورشی و رییس سازمان دانش آموزی آن اداره کل، از ایستگاه راه آهن شیراز، سالن مسافری، واحدکنترل سیر و حرکت قطارها، سکوی مسافری و سالن قطارها بازدید کرد

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.