• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

فرودگاه و راه‌آهن گناباد سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 27556
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
فرودگاه و راه‌آهن گناباد سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیداری که با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته‌ام ۴۰ میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن تخصیص یافته که امیدواریم با این اعتبار قطعه گناباد به سرانجام خوبی برسد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم، محمد صفایی  اظهار داشت: مجلس جدید در آغاز چهل ساله دوم انقلاب اسلامی شروع بکار نموده  اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه عدالت نمره قابل قبولی نگرفته‌ایم و رسالت این مجلس باید در راستای عدالت اجتماعی و تمرکز‌زدایی باشد؛ برای عدالت و برابری باید ۸۰ درصد وقت نماینده صرف این امور شود تا این مهم در کشور اصلاح و به تبع آن مردم گناباد بجستان استفاده کنند.

وی ادامه داد: در این راه جریان‌هایی خو گرفته‌اند که این کار انجام نشود اما با تلاش و همیاری همه این مشکلات را پیگیری خواهیم نمود.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شهرستان گناباد معادن بسیار غنی وجود دارد و بر روی معادن فلزی کار نشده و برای هزینه‌های اکتشاف مس که در عمق بالای زمین است و دفتر اکتشاف معادن در گناباد باید اقداماتی صورت گیرد.

صفایی در زمینه برنامه‌های حوزه صنعت در گناباد عنوان کرد: فروسلیس، شیشه و چسب سیلیکات تا ۱۵ مرداد آماده در گناباد افتتاح خواهد شد و واحد کائولن و کنسانتره آهن را نیز در دستور کار داریم.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در زمینه دو پروژه ملی راه‌آهن و فرودگاه در گناباد اظهار داشت: در دیداری که با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته‌ام ۴۰ میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن تخصیص یافته که امیدواریم با این اعتبار قطعه گناباد به سرانجام خوبی برسد.

وی در زمینه فرودگاه نیز اظهار داشت: در دیدار با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور مقرر شده جهت تسریع در روند فرودگاه گناباد پیمانکار محلی کار محوطه‌سازی را آغاز کند که با این اقدامات امیدواریم در سال ۱۴۰۰ مردم دو شهرستان گناباد و بجستان از ظرفیت راه‌آهن و فرودگاه بهرمند شوند.

صفایی با اشاره به ظرفیت‌های دامپروری گناباد و رتبه‌های استانی بیان داشت: یک هلدینگ بزرگ در حوزه دامپروری وارد گناباد خواهد شد که دامدار ما تغییرات محسوسی را شاهد خواهد بود.

نماینده مردم گناباد و بجستان خبر از شروع ۲ نیروگاه ۵ مگابایتی برق در گناباد داد و افزود: میز توسعه و پیشرفت در گناباد و بجستان تشکیل شده و از تمام ظرفیت‌ها و ایده‌ها استفاده خواهد شد و از همه افراد صاحب ایده دعوت به همکاری می‌نمایم.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27556

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.