• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

عرضه بليت قطارهای اربعين شرکت حمل و نقل ريلی رجا از ساعت 10 صبح فردا آغاز ميشود

  • کد خبر : 10746
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
عرضه بليت قطارهای اربعين شرکت حمل و نقل ريلی رجا از ساعت 10 صبح فردا آغاز ميشود

0 (0) مديرعامل شرکت حمل و نقل ريلي رجا گفت: براي جابه‌جايي زائران اربعين حسيني از 27 مهر­تا 13 آبان، حدود 134 رام قطار فوق‌العاده براي مسير تهران ـ کرمانشاه در نظر گرفته شده است. محمد رجبي درباره برنامه‌هاي اين شرکت براي سفرهاي زيارتي اربعين حسيني به کشورعراق هم گفت: تلاش کرديم با تأمين قطار […]

0
(0)

مديرعامل شرکت حمل و نقل ريلي رجا گفت: براي جابه‌جايي زائران اربعين حسيني از 27 مهر­تا 13 آبان، حدود 134 رام قطار فوق‌العاده براي مسير تهران ـ کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

محمد رجبي درباره برنامه‌هاي اين شرکت براي سفرهاي زيارتي اربعين حسيني به کشورعراق هم گفت: تلاش کرديم با تأمين قطار به صورت فوق‌العاده تا ايستگاه‌ راه‌آهن کرمانشاه و هماهنگي اتوبوس از ايستگاه راه‌آهن کرمانشاه تا مرز مهران هر دو در قالب يک بسته همچنين هماهنگي اتوبوس از مهران به نجف و بالعکس از کربلا تا مرز مهران هم در اختيار متقاضيان قرار گيرد. وي افزود: قيمت بليت قطار از تهران تا کرمانشاه بر اساس نوع قطار و به صورت تک مسيره از حدود 700 هزار ريال تا حدوديک ميليون و 500 هزار ريال متغير است. وي همچنين گفت: قيمت بليت اتوبوس اين مسير به صورت رفت و برگشت يک ميليون و 500 هزار ريال است. گفتني است علاوه بر عرضه بليت قطار و اتوبوس‌هاي ياد شده در دفتر مرکزي شرکت حمل و نقل ريلي رجا در تهران، تعدادي از نمايندگي‌هاي فروش منتخب نيز در اين شهر اقدام به فروش بليت قطارهاي اربعين رجا مي‌کنند که نام اين دفاتر فروش در پايگاه اينترنتي رجا اطلاع رساني مي‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10746

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.