• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

قطارهای مسافربری ناوگان ریلی شمالغرب فعال شد

  • کد خبر : 26867
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
قطارهای مسافربری ناوگان ریلی شمالغرب فعال شد
مدیرکل راه آهن شالغرب کشور، ، به فعال شدن قطارهای مسافربری در استان زنجان اشاره کردو گفت: قطارهای مسافربری فعالیت‌های خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از مهر ، علی خدایی با فعال شدن قطارهای مسافربری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: قطارهای مسافربری فعالیت‌های خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردند.

وی با بیان اینکه قطار ریل باس زنجان- تهران فعال شده و همچنین قطار زنجان- مشهد نیز به صورت یک روز در میان فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: راه آهن شمالغرب کشور تمام مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و جابه جایی مسافران را انجام خواهد داد.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور، گفت: قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی استان‌هایی هستند که در حوزه استحفاظی راه‌آهن شمال غرب قرار دارند.

خدایی با بیان اینکه حوزه استحفاظی راه‌آهن شمال غرب ۱۲۴ کیلومتر مسیر آذربایجان و ۶۰۱ کیلومتر خروجی ایستگاه مراغه است و این مسیر ریلی ۳۵ ایستگاه دارد، افزود: ۲۹ رام قطار مسافربری به‌صورت رفت و برگشت و ۱۶ قطار باری در این محورها فعالیت می‌کنند.

وی به پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اشاره کردو گفت: پیش فروش بلیت از اول خردادماه شروع شده و تا ۳۱ ادامه دارد و پیش فروش بلیت به صورت همزمان (خرید اینترنتی و مراکز فروش بلیت) آغاز شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26867

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.