• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

قطار بندرعباس- یزد- تهران مجدد راه اندازی شد

  • کد خبر : 22974
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
قطار بندرعباس- یزد- تهران مجدد راه اندازی شد
مديركل راه آهن هرمزگان گفت: با پيگيري اين اداره كل و شركت رجاء قطار مسافري تهران 3 در مسير بندرعباس- يزد و يزد - تهران مجدد راه اندازي شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایرنا، محمد پورفخری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این قطار ۳۶۰ نفر ظرفیت دارد که با راه اندازی آن، شاهد افزایش تعداد سه رام قطار به صورت یک روز در میان، به مقصد یزد و تهران و همچنین افزایش تعداد مسافر و نفر کیلومتر هستیم.
وی با اشاره به اینکه قطار مسیر بندرعباس – یزد – تهران از نیمه فروردین ماه امسال قطع شده بود، بیان داشت: راه اندازی مجدد در راستای خدمت رسانی به مسافران و رفاه حال شهروندان استان های هرمزگان، یزد و کرمان و سایر شهرهای مسیر بندرعباس، یزد و تهران انجام شده است.
مدیرکل راه آهن هرمزگان ادامه داد: «روزانه هشت رام قطار مسافری در راه آهن هرمزگان به صورت رفت و برگشت در مسیرهای مشهد، تهران و اصفهان در تردد است.»
مدیر کل راه آهن هرمزگان گفت: همچنین از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه امسال، ۸۴ هزار مسافر از راه ریلی این استان جا به جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.
محمد پورفخری افزود: جا به جایی این تعداد مسافر با ۲۱۰ راه قطار به صورت رفت و برگشت از مبادی تهران، اصفهان و مشهد انجام شده است.
وی بیان داشت: همچنین دراین مدت چهار هزار و ۳۷۰ خودرو بوسیله واگن های خودرو بر حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش نشان می دهد.
مدیرکل راه آهن هرمزگان ادامه داد: در این مدت نفر کیلومتر طی شده ۸۱ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۹۰۷ بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.
هرمزگان یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر خط ریلی اصلی و ۲۰۰ کیلومتر خط ریلی فرعی دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22974

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.