• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

قطار تبریز-وان هر دوشنبه از ایران حرکت می‌کند

  • کد خبر : 11584
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
قطار تبریز-وان هر دوشنبه از ایران حرکت می‌کند

0 (0) قطار تبریز-وان هر دوشنبه از ایران حرکت می‌کند بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قطار تبریز-وان هفته‌ای یک رام قطار دارد و در روزهای دوشنبه (به‌صورت شب‌رو) از تبریز حرکت می‌کند و بازگشت آن نیز روزهای سه‌شنبه هر هفته است. به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرکل راه‌آهن تبریز ضمن اعلام این خبر ادامه داد: ساعت […]

0
(0)

قطار تبریز-وان هر دوشنبه از ایران حرکت می‌کند
بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قطار تبریز-وان هفته‌ای یک رام قطار دارد و در روزهای دوشنبه (به‌صورت شب‌رو) از تبریز حرکت می‌کند و بازگشت آن نیز روزهای سه‌شنبه هر هفته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرکل راه‌آهن تبریز ضمن اعلام این خبر ادامه داد: ساعت حرکت این قطار راس ساعت ۲۳:۳۰ روزهای دوشنبه از تبریز به مقصد وان (ترکیه) است و بازگشت آن از وان به تبریز نیز، هر سه‌شنبه ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران است.

شاپور ارصلانی افزود: این خط ریلی به‌طول 334 کیلومتر است که 107 کیلومتر از آن در خاک ترکیه و 224 کیلومتر در خاک ایران امتداد دارد.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان، ظرفیت این قطار را نیز ۲۵۰ نفر عنوان کرد و افزود: با توجه به تردد روزانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر از مرز ایران و ترکیه، پیش‌بینی می‌کنیم ظرفیت این قطار به‌دلیل جاذبه گردشگری بودن این مسیر ریلی نیز افزایش یابد.

ارصلانی تصریح کرد: مسافران نیز می‌توانند بلیت خود را از سایت اینترنتی راه‌آهن تبریز یا یکی از مرکز فروش بلیت قطار در سراسر کشور خریداری کنند.

این مقام مسئول در راه‌آهن درباره سرعت توسعه مسیرهای حومه‌ای تبریز نیز گفت: در پنج ماه گذشته ۱۱.۵ کیلومتر ریل‌گذاری در مسیر قطارهای حومه‌ای تبریز انجام شده که هر کیلومتر از آن حدود ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه داشته که به‌رغم تحریم‌ها این پروژه نیز با سرعت در حال انجام است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.