• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

قطار تندروی پردیس در مسیر مشهد و یزد

  • کد خبر : 864
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
قطار تندروی پردیس در مسیر مشهد و یزد

0 (0) قطار تندروی پردیس در مسیر مشهد و یزد شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، قطارهای تندوری پردیس مشهد و یزد را برای ماه‌های آبان و آذر آمادهخدمات‌رسانی به هم‌وطنان عزیز می‌کنند. قطارهای مسافری شرکت رجا پرکارتر از گذشته برمی‌گردند. شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، قطارهای تندوری پردیس مشهد و یزد را برای ماه‌های آبان و آذر […]

0
(0)

قطار تندروی پردیس در مسیر مشهد و یزد

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، قطارهای تندوری پردیس مشهد و یزد را برای ماه‌های آبان و آذر آمادهخدمات‌رسانی به هم‌وطنان عزیز می‌کنند.

قطارهای مسافری شرکت رجا پرکارتر از گذشته برمی‌گردند. شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، قطارهای تندوری پردیس مشهد و یزد را برای ماه‌های آبان و آذر آماده خدمات‌رسانی به هم‌وطنان عزیز می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، این شرکت در نظر دارد علاوه‌بر اعلام برنامه حرکت و قیمت بلیت قطارهای مسافری، اطلاعات مربوط به خدمات، امکانات و مسیرهای تردد قطارهای خود را به اطلاع هم‌وطنان برساند تا متقاضیان بتوانند با اطلاع و آگاهی بیشتر قطار مورد نظر خود را برای مسافرت انتخاب کنند.

قطارهای تندروی پردیس(ترن‌ست) با قابلیت سرعت 160 کیلومتر در ساعت، همه‌روزه و به‌صورت رفت‌وبرگشت در مسیرهای مشهد و یزد مسافران را جابه‌جا می‌کنند.

قیمت بلیت این قطارها در حالت نرمال، در مسیر مشهد 814هزار ریال و در مسیر یزد 401هزار و 500 ریال است که با توجه به شناور بودن قیمت بلیت قطارها، مبالغ موردنظر بسته به ایام و فصول سال ممکن است تغییراتی (کاهش یا افزایش) داشته باشد.

خدمات پذیرایی در قطارهای تندروی پردیس شامل: آب آشامیدنی، تنوع غذایی و نوشیدنی، بسته پذیرایی (نوشیدنی-میوه-تنقلات)، وعده غذایی (صبحانه و غذای گرم) بسته به مسیر و زمان حرکت قطارها به مسافران گرامی ارائه می‌شود.

از تجهیزات و امکانات قطارهای یادشده می‌توان به سیستم صوت و تصویری همراه با هدفون اختصاصی، مجله و روزنامه، میز غذاخوری، سرویس بهداشتی فرنگی مجهز به میز تعویض پوشک بچه، سیستم اطلاع‌رسانی زنده برای بیان موقعیت قطار، مسیر، مقصد، سیستم تهویه مطبوع و … اشاره کرد.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.