• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

قطار سریع‌السیر اصفهان_تهران روی ریل پیشرفت

  • کد خبر : 30133
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
قطار سریع‌السیر اصفهان_تهران روی ریل پیشرفت
مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان گفت: طرح قطار سریع السیر اصفهان - تهران تا ۳ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا صلواتی مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان از انجام تمهیدات لازم برای تسهیل در مراودات مالی و فعال سازی مابقی ال سی  طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران خبر داد.

او گفت: سرمایه گذار خارجی برای ادامه حضور پر قدرت در این پروژه، انتقال کامل فناوری‌های مربوط به قطار سریع السیر به طرف ایرانی و تشریک مساعی برای حل مشکلات آن اعلام آمادگی کرده است.


صلواتی تصریح کرد: با آغاز به کار این طرح روند بهره برداری از راه آهن و خدمت رسانی به مردم متحول خواهد شد و   مقرر شده است تا بعد از تکمیل این پروژه، مسیر‌های دیگر از جمله تهران- مشهد و تهران- تبریز نیز به راه آهن سریع السیر بپیوندند.

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان مزایای این طرح را در کوتاه شدن زمان سفر بین اصفهان تا پایتخت به صد دقیقه، تسهیل دسترسی جنوب کشور به پایتخت و توسعه متوازن آن مناطق، افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع برشمرد.

او افزود: مقرر شده است که این پروژه تا ۳ سال آینده با حمایت و همراهی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و با محوریت شرکت زیرساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، تکمیل شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30133

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.