• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

قطعی شدن خط اعتباری فاینانس ۶۳۰ دستگاه واگن برای متروی پایتخت

  • کد خبر : 24909
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
علی امام از قطعی شدن خط اعتباری فاینانس ۶۳۰ دستگاه واگن برای متروی پایتخت خبر داد و گفت: این امر پس از پیگیری های معاون اول رئیس جمهور و نیز جابجایی منابع محقق شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) علی امام مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر قطعی شدن خط اعتباری فاینانس ۶۳۰ دستگاه واگن برای متروی پایتخت خاطرنشان کرد: مقرر بود دولت، تعداد ۲ هزار دستگاه واگن برای کلانشهرهای کشور در نظر بگیرد که از این تعداد ۶۳۰ دستگاه آن متعلق به تهران است.

او در ادامه با اشاره به اینکه از ۳ سال گذشته تاکنون وزارت کشور تلاش های خود را برای تحقق این موضوع انجام داده است، گفت: حتی در ماه های گذشته معاون اول رئیس‌جمهور شخصاً پیگیر این موضوع بود تا با وجود تحریم ها فاینانس ۶۳۰ دستگاه واگن برای متروی پایتخت محقق شود.

امام با اشاره به اینکه مشخصات خاص و تعداد واگن ها، تهیه و مناقصه بین‌المللی آن برگزار شده است، عنوان کرد: تاکنون تفاهم نامه و قرارداد های مربوطه نیز مبادله شده است.

مدیر عامل شرکت مترو تهران در ادامه با اشاره به اینکه نهایی شدن خط اعتباری برای مترو پایتخت و جابجایی منابع محقق شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این خط اعتباری باید در مرحله پرداخت قرار بگیرد تا امکان اجرایی شدن قرارداد وجود داشته باشد.

امام در پایان عنوان کرد: ۲ سال پس از رفع تمام موضوعات مالی، اداری و اجرایی شدن این قرارداد، روند تحویل واگن ها آغاز و در مدت زمان ۳ سال با ۵۵ درصد سهم داخلی سازی، ۳۶۰ دستگاه واگن تحویل می گردد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24909

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.