• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

لزوم مشارکت دولت در تامین ناوگان حمل و نقل شهری

  • کد خبر : 30824
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
لزوم مشارکت دولت در تامین ناوگان حمل و نقل شهری
رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای شهر تهران گفت از مقام ریاست جمهوری انتظار می‌رود به شکرانه سرنگونی ترامپ رییس جمهور شرور امریکا دستور فرمایند دولت در تامین منابع خرید پانصد دستگاه اتوبوس و تامین ساخت 110 دستگاه واگن ملی در سال 1399 مشارکت کند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از پانا، سید محمود میر لوحی در دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورا و در تذکری خطاب به آقای روحانی رییس جمهور گفت: حمل و نقل عمومی در قوانین متعدد به ویژه در هدفمندی یارانه ها و صرفه جویی سوخت و حمل و نقل ریلی مورد توجه و تاکید قانون بوده، و در دولت یازدهم و دوازدهم نیز مصوبات قابل توجهی در شورای اقتصاد و لوایح دولت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با وجود انبوه تصمیمات و مصوبات طی ۱۰ سال گذشته اتوبوسی به تهران داده نشده و سالهاست که تامین واگن مترو با موانع روبروست و مناقصات خرید واگن از خارج به واسطه تحریم ها به نتیجه نمی رسد.

میر لوحی افزود: لذا شهرداری تهران جهت رفع تنگناهای موجود، خرید اتوبوس ساخت داخل و ساخت قطار ملی را در دستور کار قرار داده و ۲۵۰ اتوبوس خریداری کرده که یکصد دستگاه تحویل گردیده و تا پایان سال تحویل پانصد دستگاه برنامه ریزی شده است.

میر لوحی خطاب به ریاست جمهوری گفت: از حضرتعالی انتظار داریم به شکرانه سرنگونی ترامپ رییس جمهور شرور امریکا دستور فرمایید دولت محترم در تامین منابع خرید پانصد دستگاه اتوبوس و تامین ساخت ۱۱۰ دستگاه واگن ملی در سال ۱۳۹۹ مشارکت نماید تا با تزریق یک هزار دستگاه اتوبوس و ۱۱۰ واگن ملی بخشی از مشکلات حمل و نقل عمومی تهران در شرایط کرونا در سال ۱۳۹۹ رفع گردد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30824

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.