• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

لزوم نظارت كامل شرکت‌های مسافری بر ارائه خدمات

  • کد خبر : 3423
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۵۴
لزوم نظارت كامل شرکت‌های مسافری بر ارائه خدمات

0 (0) در سومین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی تأکید شد: لزوم نظارت كامل شرکت‌های مسافری بر ارائه خدمات/ رشد ۸/۱۳ درصدی صندلی ایجادی قطار برای نوروز ۹۷ جلسه سومین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی با حضور مدیران ستادی ذی‌ربط و مدیران مناطق راه‌آهن به‌صورت ویدئو كنفرانس برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه […]

0
(0)

در سومین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی تأکید شد:
لزوم نظارت كامل شرکت‌های مسافری بر ارائه خدمات/ رشد ۸/۱۳ درصدی صندلی ایجادی قطار برای نوروز ۹۷

جلسه سومین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی با حضور مدیران ستادی ذی‌ربط و مدیران مناطق راه‌آهن به‌صورت ویدئو كنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، احمد خدایی قائم‌مقام راه‌آهن در این جلسه خواستار برنامه‌ریزی جهت پیش‌فروش بلیت قطارها در فواصل ثابت زمانی برای سال آینده شد.

خدایی ادامه داد: در سال آینده، بایستی به‌سوی برنامه‌ریزی حركت قطارهای باری در فواصل ثابت زمانی اقدام شود.

وی تأکید كرد: در راستای ارتقا خدمات‌رسانی به مسافرین و سیر منظم قطارها، از ۲۰ اسفندماه تمامی پروژه‌های در دست اجرا در محوطه ایستگاه‌ها و امكانات جانبی آن نظیر سالن‌ها، سكوها همچنین مسدودی بلاک‌ها به دلیل عملیات بهسازی و بازسازی و … به‌صورت موقت تعطیل شود.

قائم‌مقام راه‌آهن افزود: لیست پروژه‌هایی كه تا تاریخ ۲۰ اسفندماه آماده بهره‌برداری است، در اختیار دفتر روابط عمومی قرار گیرد تا امور مربوط به برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی آن‌ها انجام شود.

معاون مسافری راه‌آهن نیز در این جلسه گفت: بخش مسافری ویترین شركت راه‌آهن است و این ویترین در روزهای نوروز بیشتر خودنمایی كرده و توسط مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

سید حسن موسوی دیزجی ادامه داد: در این راستا باید آمادگی كامل در بخش‌های مختلف ریلی اعم از زیربنا، واگن و لكوموتیو وجود داشته باشد تا در ایام نوروز شاهد ایمنی سیر و حركت و اعزام به‌موقع قطارها باشیم.

معاون مسافری تأکید كرد: شرکت‌های مسافری بر خدمات ارائه‌شده نظارت كامل داشته باشند تا در ایام نوروز شاهد ارائه خدمات متفاوت به مسافرین و رضایت آن‌ها باشیم.

وی خواستار زیباسازی ورودی ایستگاه‌های تشكیلاتی و بازدید سالن‌های انتظار مسافری، مساجد و نمازخانه‌ها توسط كمیسیون سوانح مناطق شد.

موسوی همچنین خواستار پیش‌بینی تمهیدات لازم برای سرمای احتمالی در ایام نوروز توسط شرکت‌های مسافری شد.

مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری نیز با ارائه گزارشی از قطارهای در نظر گرفته‌شده برای ایام نوروز گفت: در روزهای سفرهای نوروزی، روزانه ۲۴۲ رام قطار پیش‌بینی شده كه رشد ۷/۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

دبیر ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی افزود: طی این مدت تعداد صندلی ایجادی روزانه ۸۹۱۸۷ صندلی بوده كه رشد ۸/۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل نشان می‌دهد.

علی كاظمی منش خاطرنشان كرد: كل صندلی ایجادی در ایام نوروز یک‌میلیون و ۸۷۲ هزار و ۹۲۴ صندلی است كه رشد ۸/۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی دارد.

به گفته كاظمی منش؛ در ایام نوروز روزانه ۱۵۷ رام قطار بین‌شهری و ۸۵ رام قطار حومه‌ای برای جابجایی مسافرین در نظر گرفته شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3423

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.