• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

متروی تهران در آیین تشییع پیکر سردار آسمانی میزبان دو میلیون و نهصد و پنجاه هزار نفر بود

  • کد خبر : 23631
  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
متروی تهران در آیین تشییع پیکر سردار آسمانی میزبان دو میلیون و نهصد و پنجاه هزار نفر بود
دو میلیون و نهصد و پنجاه هزار نفر از شركت كنندگان در مراسم تشييع پيكر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی‌ و همرزمانش از طريق خطوط هفتگانه متروی تهران جابجا شدند.
0
(0)

 

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و مردم شریف ایران افزود: امروز دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی و همرزمانش از ابتدای صبح به صورت رایگان تا پایان مراسم در تمام خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه خدمت رسانی کرد.

وی گفت: در این روز دو میلیون و نهصد و پنجاه هزار نفر توسط این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری جابجا شدند.

نوبخت با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل و به کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع در تهران پرداخت افزود: با تلاش تمامی همکاران این شرکت سعی شد تا ضمن ارایه سرویس دهی منظم، محیطی امن را برای شهروندان و مسافران محترم ایجاد کنیم.

وی گفت: با توجه به حضور بی نظیر شهروندان و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای صبح امروز فاصله حرکت قطارها در خط چهار متروی تهران تا ۲ دقیقه کاهش یافت تا جابجایی مسافران تسهیل شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: به منظور سهولت در جابجایی مسافران در خطوط هفتگانه مترو ۱۱۵ رام قطار فوق العاده نیز اعزام شد.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23631

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.