• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

ششمين رام قطار مسافري زاهدان – اصفهان

  • کد خبر : 745
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳

0 (0)   مديركل راه آهن جنوب شرق گفت: از ابتداي شهريور تا كنون ۶ رام قطار مسافري از زاهدان به مقصد اصفهان با ضريب اشغال بيش از ۹۵ درصد اعزام شدند. به گزارش ریل نیوز، مجيد ارجوني روز پنجشنبه در اين خصوص اظهار داشت: قطار مسافري زاهدان به اصفهان با برنامه ريزي ها و […]

0
(0)

 

  • مديركل راه آهن جنوب شرق گفت: از ابتداي شهريور تا كنون ۶ رام قطار مسافري از زاهدان به مقصد اصفهان با ضريب اشغال بيش از ۹۵ درصد اعزام شدند.
    به گزارش ریل نیوز، مجيد ارجوني روز پنجشنبه در اين خصوص اظهار داشت: قطار مسافري زاهدان به اصفهان با برنامه ريزي ها و پيگيري هاي مجدانه، اواخر هفته دولت با حضور استاندار سيستان و بلوچستان و شماري از مسئولان استاني راه اندازي شد.
    وي افزود: اين قطار با تاكيد استاندار سيستان و بلوچستان و تقاضاي مردم شريف استان و حمايت هاي همه جانبه راه آهن جمهوري اسلامي ايران راه اندازي شد.
    وي بيان كرد: ششمين رام قطار زاهدان به اصفهان با پنج واگن چهار تخته درجه يك و ظرفيت ۲۲۰ نفر امروز ساعت ۱۱:۳۰ به مقصد اصفهان حركت كرد.
    مديركل راه آهن جنوب شرق گفت: اين قطار يك هفته در ميان روزهاي سه شنبه و چهارشنبه و روزهاي پنجشنبه و جمعه در اين مسير تردد مي كند.
    ارجوني اظهار كرد: حركت اين قطار ساعت ۱۱:۲۰ از اصفهان به مقصد زاهدان و روز بعد ساعت ۱۱:۳۰ از زاهدان به مقصد اصفهان است.
    وي اضافه كرد: هر واگن اين قطار ۴۴ نفر ظرفيت دارد و هر بليط آن با قيمت ۷۲۲ هزار و ۵۰۰ ريال فروخته مي شود.
    وي گفت: مدت زمان حركت قطار زاهدان – اصفهان از مبدا تا مقصد ۱۸ ساعت است.
    وي تصريح كرد: رسانه ها در ضريب اشغال بالاي اين قطار نقش بسزايي داشتند، اين همدلي و تلاش نشان از عزم جدي همگاني براي توسعه و پيشرفت استان است كه باعث مي شود ما با تلاش بيشتري كار كنيم.
    مديركل راه آهن جنوب شرق خاطرنشان كرد: متقاضيان سفر با قطار در مسير ريلي زاهدان – كرمان – يزد – اصفهان و برعكس مي ‌توانند با مراجعه به مراكز فروش مجاز و يا سايت راه ‌آهن نسبت به خريد بليط هاي مورد نياز خود اقدام كنند.
    وي تاكيد كرد: ضريب اشغال بالاي اين قطار تضمين كننده حفظ آن براي تردد در اين مسير است.
    وي ادامه داد: با عنايت به بالا بودن تقاضاي مسافرين گرامي از اين قطار پيگير خواهيم بود حركت اين قطار به صورت يك روز در ميان و يك واگن خودروبر نيز به آن اضافه شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=745

ثبت دیدگاه

  1. تنها اداره کلی که به مشهد قطار ندارن!!!!به مشهد هم قطار بذارین بد نیست هااااا