• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مدیرعامل راه آهن : استارات پروژه برقی سازی راه آهن گرمسار- اینچه برون زده شد

  • کد خبر : 6971
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
مدیرعامل راه آهن :  استارات پروژه برقی سازی راه آهن گرمسار- اینچه برون زده شد

0 (0) مدیر عامل راه آهن گفت: راه اندازی پروژه برقی سازی گرمسار -اینچه برون با هدف کاهش هزینه بار، حفاظت از محیط زیست، بهینه سازی مصرف، افزایش ظرفیت باری تا سقف ١٠ میلیون تن و افزایش سرعت قطار تا ١٢٠ کیلومتر در ساعت صورت گرفته است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان. سعید […]

0
(0)

مدیر عامل راه آهن گفت: راه اندازی پروژه برقی سازی گرمسار -اینچه برون با هدف کاهش هزینه بار، حفاظت از محیط زیست، بهینه سازی مصرف، افزایش ظرفیت باری تا سقف ١٠ میلیون تن و افزایش سرعت قطار تا ١٢٠ کیلومتر در ساعت صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان. سعید محمدزاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی برقی سازی راه آهن گمسار-اینچه برون در خصوص ویژگی‌های این خط بیان کرد: امروز شاهد برقی سازی و اجرای راه اهن گرمسار- اینچه برون هستیم و گسترش این خط به ویژه در سمت شرق در دستور کار قرار گرفته و در این راستا کریدور شمال به جنوب گسترده خواهد شد.

وی افزود: در شرق خرز شاهد افزایش ظرفیت در این مسیر خواهیم بود و در غرب خزر و بندر امیر اباد نیز می‌تواند ارتباط ایران با سایر کشور‌ها را افزایش داد.

مدیر عامل راهن تصریح کرد: نیاز به توسعه سریع اقتصادی الزامات را در بخش راه اهن فراهم کرده و بیش از سالی یک میلیارد دلار سرمایه گذاری برای گسترس بخش ریلی صورت گرفته است.

محمدزاده گفت: امیدواریم این اقدامات بتواند به گسترش ارتباط ایران منجر شود و با توجه به چشم انداز طولانی مدت در این بخش پروژه برقی سازی ریل تهران-مشهد و پروژه گرمسار-اینچه برون در زمان مقرر به نتیجه برسد.

وی یاداور شد: دو خطه کردن مسیر شرق راه آهن ایران به سرخس تا خاف و از سرخس تا بندر عباس است.

مدیر عامل راه اهن عنوان کرد:در مسیر شرق خزر ارتباط بین ایران و ترکمنستان افزایش پیدا خواهد کرد و امیدواریم این پروژه به سریعترین شکل ممکن صورت گیرد.

محمد زاده اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در انجام این پروژه به وقت و به سرعت اقدام نماییم تا شرایط توسعه حمل و نقل در زندگی مردم تاثیر گذاشته و رونق گیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6971

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.