• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مدیرعامل راه آهن: امسال از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۴۳۲ ناوگان ریلی وارد شبکه شده است

  • کد خبر : 22641
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
مدیرعامل راه آهن: امسال از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۴۳۲ ناوگان ریلی وارد شبکه شده است
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با همکاری و هم افزایی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و کارخانجات سازندگان ناوگان و با استفاده از تسهیلات قانونی از جمله تبصره ۱۸ قانون بودجه، تاکنون ۴۳۲ دستگاه ناوگان (لکوموتیو، واگن باری و مسافری) وارد شبکه ریلی کشور شده است.
0
(0)
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران،«سعید رسولی» عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران عامل شرکت های حمل ونقل ریلی، تولید کنندگان و سرمایه گذاران صنعت حمل و نقل ریلی افزود: این تعداد ناوگان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹۷ درصد افزایش یافته است.
معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه با همت و توانمندی بخش خصوصی در کشور همه این ناوگان ۱۰۰ درصد در کشور تولید شده است، یادآورشد: شرایط اقتصادی حاکم بر کشور اقتضا می‌کند با استفاده ازتوانمندهای بخش خصوصی و کمک به یکدیگر به سهولهت بتوانیم از ظرفیت‌های قانونی حداکثر بهره مندی را در راستای رونق تولید و تقویت ناوگان ریلی کشور ببریم.
مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: راهبردها و رویکردهای راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اجرایی شدن ظرفیت های قانونی برای توسعه صنعت حمل و نقل ریلی است و انتظار داریم در سال ۹۸ با استفاده از تبصره ۱۸ قانون بودجه بتوانیم شاخص‌های بخش حمل ونقل ریلی را بهبود بخشیم.
رسولی بیان کرد: حضور بخش خصوصی درهرگونه تصمیم سازی ها در صنعت حمل و نقل ریلی، می تواند شرایط و بسترهای مناسبی را برای توسعه صنعت حمل ونقل ریلی کشور فراهم و دولت تدبیر و امید در این راستا از مشارکت های بخش خصوصی در این صنعت حمایت می کند.
معاون وزیرراه و شهرسازی اظهارداشت: همه ما عضو یک خانواده بزرگی هستیم که با همکاری یکدیگر می توانیم به هم افزایی بیشتری دست پیدا کنیم، زیرا هدف اصلی ما توسعه حمل ونقل ریلی کشور است و تسهیل اجرای تمام قراردادهای بخش خصوصی با نظام بانکی یکی از وظایف مهم راه آهن در این راستا است تا شاهد رونق کسب و کار در این صنعت باشیم.
شایان ذکر است، در پایان این نشست مدیران عامل شرکت های حمل و نقل ریلی، سرمایه گذاران و تولید کنندگان مسائل مهم خود را با مدیرعامل و معاونین راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۸ مطرح کردند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22641

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.