• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
5

مدیرعامل راه آهن خواستار انجام بازرسی های اعلام نشده و سرزده از سوی مدیران ستاد و مناطق شد.

  • کد خبر : 1417
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲

0 (0) به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید محمدزاده روز گذشته در ستاد ارتقا ایمنی اظهار داشت: فرآیندی تعریف و طراحی شود تا مدیران ستادی و مناطق از محدوده مدیریتی خود به صورت سرزده بازرسی کرده و و نتایج آن را به کمیسیون عالی سوانح راه آهن و دفتر ارتقا […]

0
(0)

به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید محمدزاده روز گذشته در ستاد ارتقا ایمنی اظهار داشت: فرآیندی تعریف و طراحی شود تا مدیران ستادی و مناطق از محدوده مدیریتی خود به صورت سرزده بازرسی کرده و و نتایج آن را به کمیسیون عالی سوانح راه آهن و دفتر ارتقا ایمنی انعکاس دهند.

وی با بیان اینکه این امر موجب افزایش نظم و حساسیت در همه حوزه ها خواهد شد ادامه داد: یک غفلت کوچک و بی توجهی اندک می تواند خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

تجهیز تمامی لکوموتیوها به ATC ، تحلیل سوانح و درس آموزی از آنها، به کارگیری تجربیات در پیشگیری از وقوع سوانح مشابه و بررسی خط تامین از دیگر مواردی بود که مدیرعامل راه آهن خواستار انجام آنها از سوی مدیران مربوطه شد.

گفتنی است در جلسه ستاد ارتقا ایمنی که روز گذشته برگزار شد مدیرعامل، قائم مقام، معاونین، اعضای کمیسیون عالی سوانح راه آهن، مدیران ستاد و مدیران مناطق(به صورت ویدئو کنفرانس) حضور داشتند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.