• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مسافران بخوانند: جزئیات جدید فروش اینترنتی و حضوری بلیت نوروزی قطار

  • کد خبر : 14102
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
مسافران بخوانند: جزئیات جدید فروش اینترنتی و حضوری بلیت نوروزی قطار

0 (0) در ۴ مرحله و از ساعت ۷ صبح ۱۶ بهمن اجرا می‌شود: مسافران بخوانند: جزئیات جدید فروش اینترنتی و حضوری بلیت نوروزی قطار پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه، بدون افزایش قیمت آغاز می‌شود. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر […]

0
(0)

در ۴ مرحله و از ساعت ۷ صبح ۱۶ بهمن اجرا می‌شود:
مسافران بخوانند: جزئیات جدید فروش اینترنتی و حضوری بلیت نوروزی قطار

پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه، بدون افزایش قیمت آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری با بیان این موضوع، خبر داد: در این پیش‌فروش، بلیت‌ قطارهای مسافری در ایام پیک نوروز ۹۸ ( از تاریخ ۲۴ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸ ) در ۴ مرحله به صورت اینترنتی و حضوری به فروش خواهد رسید.
بر پایه این خبر در روز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه، پیش فروش بلیت به صورت اینترنتی و چهارشنبه ۱۷ بهمن به صورت حضوری و با مراجعه به مراکز مجاز فروش بلیت انجام می شود.
آغاز پیش فروش، از ساعت ۷ صبح روز ۱۶ بهمن خواهد بود که ۵۰ درصد ظرفیت‌ در همه مسیرها (به جز مسیرهای منتهی به مشهد) فروش آغاز خواهد شد.
بر اساس این خبر، از ساعت ۱۲ همان روز( ۱۶ بهمن) بلیت سفر به مشهد (به جز تهران – مشهد) نیز به متقاضیان ارائه خواهد شد.
بر پایه این اطلاع، خرید بلیت اینترنتی مسیرهای تهران- مشهد هم به صورت جداگانه و از ساعت ۱۷ فردا ( ۱۶ بهمن) برای متقاضیان امکان‌پذیر خواهد بود .
بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان خرید حضوری بلیت هم می‌توانند در ۱۸۰۰ مرکز فروش مجاز و از ساعت ۸ صبح ۱۷ بهمن حضور یافته و خرید بلیت قطارهای نوروزی در کلیه مسیرها را انجام دهند.
اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن همچنین خبر داد: برای ایام مذکور ۲ میلیون و ۱۰ هزار نفر ظرفیت جدید ایجاد شده که این میزان نسبت به ایام پیک سال ۹۷ ،حدود ۱۵ درصد رشد داشته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.