• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

مسافران بدون بلیت قطار در راه نمی مانند

  • کد خبر : 2922
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
مسافران بدون بلیت قطار در راه نمی مانند

0 (0) مسافران بدون بلیت قطار در راه نمی مانند. مدیرکل راه آهن منطقه شمالغرب کشور اعلام کرد: مسافران بدون بلیت قطار در شرایط جوی نامساعد در راه نمی مانند و به مقصد می رسند. علی خدایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وضعیت کولاک و کاهش دید […]

0
(0)

مسافران بدون بلیت قطار در راه نمی مانند.

مدیرکل راه آهن منطقه شمالغرب کشور اعلام کرد: مسافران بدون بلیت قطار در شرایط جوی نامساعد در راه نمی مانند و به مقصد می رسند.

علی خدایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وضعیت کولاک و کاهش دید حاکم در جاده های منطقه شمالغرب مسافران برای ترددهای بین شهری از قطار استفاده کنند.
وی تاکید کرد: به همه روسای قطارها در منطقه شمالغرب کشور اعلام شده تا هیچ مسافری در راه نماند و مسافران بدون بلیت می توانند از قطار استفاده کنند.
مدیرکل راه آهن منطقه شمالغرب کشور اعلام کرد: برای مسافران بدون بلیت در داخل قطار قبض صادر می شود و به مقصد می رسند.
خدایی یادآورشد: در شرایط جوی فعلی مشکلی در خطوط راه آهن منطقه شمالغرب وجود ندارد و همه قطارها به بر اساس زمان از پیش تعیین شده در حال جابجایی هستند.
وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد قطارهای موجود در این منطقه از راه آهن جوابگوی جابجایی برای مسافران است و در صورت ترافیک مسافر قطارهای فوق العاده به مسیر ریلی اضافه می شود.
مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشورگفت: روزانه 28 رام قطار در این منطقه 8 هزار و 500 مسافر را جابجا می کند.
خدایی تاکید کرد: مسافران در صورت داشتن سوال و یا برخورد با مشکلی مورد را با شماره 33112200 و 33112400 با پیش شماره 024 در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا، راه آهن منطقه شمالغرب کشور مسافران مسیرهای قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره، زنجان، میانه، هشترود، خداجو، مراغه، ملکان، بناب، میاندوآب و مهاباد را پوشش می دهد.
این اداره کل 601 کیلومتر خطوط اصلی و 126 / 135 کیلومتر خطوط فرعی دارد.
با بهره برداری از مسیر ریلی قزوین – رشت این مسیر نیز به خطوط ریلی اصلی راه آهن منطقه شمالغرب کشور اضافه خواهد شد.
راه آهن منطقه شمالغرب کشور از تقسیمات کشوری جغرافیایی تبعیت نمی کند و راه آهن این منطقه در حوزه کاری و شبکه ریلی با حداقل 6 استان در ارتباط است.

خبرنگار: حدیث ابوالحسنی

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2922

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.