• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

مسافران قطار 781 مشهد به کرمان حق تاخیر دریافت می کنند

  • کد خبر : 7719
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
مسافران قطار 781 مشهد به کرمان حق تاخیر دریافت می کنند

0 (0) مسافران قطار 781 مشهد به کرمان حق تاخیر دریافت می کنند مدیرکل راه آهن کرمان گفت: به دلیل تاخیر 210 دقیقه ای قطار 781 مشهد به کرمان 50 درصد هزینه بلیط به مسافران عودت داده می شود. ایران اکونومیست – به گزارش ایران اکونومیست؛ محمدرضا فیروزکوهی، افزود: به دلیل نقص فنی در سیستم کشنده […]

0
(0)

مسافران قطار 781 مشهد به کرمان حق تاخیر دریافت می کنند

مدیرکل راه آهن کرمان گفت: به دلیل تاخیر 210 دقیقه ای قطار 781 مشهد به کرمان 50 درصد هزینه بلیط به مسافران عودت داده می شود.
ایران اکونومیست –

به گزارش ایران اکونومیست؛ محمدرضا فیروزکوهی، افزود: به دلیل نقص فنی در سیستم کشنده قطار مشهد به کرمان ، این قطار در طول مسیر دچار تاخیر چندین ساعته شد.
فیروزکوهی با تاکید بر این اینکه تاخیر این قطار در حوزه استحفاظی اداره کل راه آهن کرمان نبوده است، افزود: تمامی تاخیر در نواحی طول مسیر بوده که ضمن بررسی و پیگیری های روزانه مکاتبه نیز خواهد شد.
و اظهار داشت: مسافران این قطار در ناحیه کرمان بطور رایگان پذیرایی شده اند و بر اساس مقررات راه آهن به دلیل تاخیر بالای 180 دقیقه در این قطار 50 درصد هزینه بلیط از طریق آژانس های مسافری در سطح کشور به مسافران عودت داده خواهد شد.
نقص فنی پنج ساعته قطار مشهد به کرمان در طول مسیر سبب سرگردانی مسافران و گلایه مندی آنان از متولیان امور شد.
این قطار باید در ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز به مقصد کرمان می رسید که به علت نقص فنی در طول مسیر مسافران با تاخیر پنج ساعته مواجه شدند.
یکی از مسافران قطار مشهد ـ کرمان، افزود: قطار مشهد – کرمان روز گذشته در ساعت 18:15 از راه آهن مشهد به سمت کرمان حرکت کرد که در ساعت 3:30 بامداد تا 8 صبح امروز در طول مسیر توقف داشت.
وی گفت: پرسنل قطار علت توقف را نقص فنی قطار عنوان کردند و گفتند: این اتفاق عادی است و هر 6 ماه یک بار رخ می دهد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7719

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.