• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

مشوق های دولت برای سرمایه گذاران بخش مسافری و باری حوزه ریلی

  • کد خبر : 12319
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
مشوق های دولت برای سرمایه گذاران بخش مسافری و باری حوزه ریلی

0 (0) معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: مشوق های دولت برای سرمایه گذاران بخش مسافری و باری حوزه ریلی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت تشویقات و تسهیلاتی را برای شرکت های سرمایه گذاری که در صنعت حمل و نقل ریلی و […]

0
(0)

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد:
مشوق های دولت برای سرمایه گذاران بخش مسافری و باری حوزه ریلی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت تشویقات و تسهیلاتی را برای شرکت های سرمایه گذاری که در صنعت حمل و نقل ریلی و در بخش جابه جایی مسافر و حمل بار فعالیت دارند، در نظر خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدباقر نوبخت با بیان اینکه بعد از آماده سازی ریل، بهره برداری از آن اهمیت ویژه دارد گفت: به این منظور می توان از منابع داخلی و سرمایه گذاری های مختلف استفاده کرد.
نوبخت تصریح کرد: بعد از اینکه دولت زیرساخت های لازم برای صنعت حمل و نقل ریلی را آماده کرد، شرکت های مسافری و باری برای استفاده از این زیرساخت ها نیازمند واگن و قطار هستند که سرمایه مضاعفی را می طلبد.
گفتنی است نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی در صنعت حمل و نقل ریلی ۱۱ آذرماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.