• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مشکلات ایستگاه راه آهن ملایر بررسی شد

  • کد خبر : 14628
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مشکلات ایستگاه راه آهن ملایر بررسی شد

0 (0) مشکلات ایستگاه راه آهن ملایر بررسی شد مشکلات ایستگاه راه آهن ملایر با حضور عضو هیات مدیره شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ،معاون مسافری راه آهن کشور، فرماندار ویژه ملایر و نماینده مجلس در بازدید از این ایستگاه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش ایرنا عضو هیات مدیره شرکت راه آهن جمهوری اسلامی […]

0
(0)

مشکلات ایستگاه راه آهن ملایر بررسی شد

مشکلات ایستگاه راه آهن ملایر با حضور عضو هیات مدیره شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ،معاون مسافری راه آهن کشور، فرماندار ویژه ملایر و نماینده مجلس در بازدید از این ایستگاه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا عضو هیات مدیره شرکت راه آهن جمهوری اسلامی روز پنجشنبه در بازدید از ایستگاه راه آهن ملایر اظهار داشت: این ایستگاه ظرفیت ویژه ای برای منطقه است که باید بهره وری این خط ارتقا یابد.
سعید رسولی بیان کرد: آمادگی لازم را برای برقراری و توسعه خطوط حمل و نقل باری در این منطقه داریم و چنانچه خطوط فرعی نیاز باشد، اضافه می شود.
وی با بیان اینکه از ظرفیت شرکت راه آهن برای توسعه خدمات و حمل و نقل برای این شهرستان استفاده می کنیم افزود: اگر صاحبان صنایع درخواست جابه جایی بار از طریق ریلی دارند به سرعت انجام شود.
عضو هیات مدیره شرکت راه آهن جمهوری اسلامی تاکید کرد: با حمایت شرکت راه آهن و تلاش مسئولان محلی تصمیم های خوبی اتخاذ شد که بزودی شاهد تحول های خوبی در اقتصاد منطقه هستیم.
رسولی اضافه کرد: اتصال راه آهن همدان به ملایر نیز قطعه اول آن آغاز شده و چنانچه این اتصال برقرار شود، کریدور جدیدی برای تردد مسافران و حمل و نقل بار به سمت تهران ایجاد می شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز ابراز امیدواری کرد: در این بازدید و نشست بررسی مشکلات ایستگاه راه آهن ملایر، شاهد رفع مسایل و مشکلات در حوزه مسافر و باز شدن مسیر جدیدی در حوزه باری باشیم.
محمد کاظمی گفت: صنعتگران ملایر در حوزه های مبل و منبت، کشمش، فولاد و سایر صنایع و معادن می توانند محصول خود را از طریق حمل و نقل باری به مرزهای جنوبی کشور منتقل و صادرات خود را از طریق شبکه ریلی انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: بخش اقتصادی و بازرگانی راه آهن جمهوری اسلامی با بخش خصوصی ملایر نشست هایی داشته باشند تا از ظرفیت حمل و نقل ریلی برای بار و محصول تولیدی کارخانه ها و صنایع این شهرستان استفاده کنیم.
به گزارش ایرنا، ایستگاه راه آهن ملایر در 14 مهرماه 1390 افتتاح شد. این خط راه آهن به طول 90 کیلومتر از ایستگاه راه آهن اراک احداث شده است.
ایستگاه راه آهن ملایر نخستین ایستگاه راه آهن در غرب کشور است و در پنج کیلومتری محور ملایر به اراک روبروی بهشت هاجر قرار دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.