• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مشکلات تبریز در زمینه طرح جامع شهری، اتصال راه‌آهن به مترو و آزادراه‌ها بررسی شد

  • کد خبر : 9376
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
مشکلات تبریز در زمینه طرح جامع شهری، اتصال راه‌آهن به مترو و آزادراه‌ها بررسی شد

0 (0) جلسه جلسه رسیدگی به مشکلات شهر تبریز حول سه محور طرح جامع شهری و حریم و بافت‌های شهری تبریز، نحوه اتصال ایستگاه راه‌آهن به مترو تبریز، همچنین نحوه اتصال آزادراه‌های منتهی به شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم از سوی وزیر راه و شهرسازی برای هر یک از […]

0
(0)

جلسه جلسه رسیدگی به مشکلات شهر تبریز حول سه محور طرح جامع شهری و حریم و بافت‌های شهری تبریز، نحوه اتصال ایستگاه راه‌آهن به مترو تبریز، همچنین نحوه اتصال آزادراه‌های منتهی به شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم از سوی وزیر راه و شهرسازی برای هر یک از موارد به معاونت‌های مربوطه ابلاغ شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازیY جلسه رسیدگی به مشکلات شهر تبریز در حوزه حمل‌ونقل و شهرسازی با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از معاونان وی، مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و ایرج شهین باهر شهردار تبریز حول سه محور طرح جامع شهری و حریم و بافت‌های شهری تبریز- نحوه اتصال ایستگاه راه‌آهن به مترو تبریز، نحوه اتصال آزادراه‌های منتهی به شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه، موضوع نحوه اتصال ایستگاه راه‌آهن به مترو تبریز بررسی و بر همپيوندی آن با ساير شقوق حمل‌و‌نقل تاکید شد. وزیر راه و شهرسازی تأکید داشت راه‌آهن تهران-میانه – تبریز در یک نقطه کانونی در ائل‌گولی به مترو تبریز متصل شود و سپس به سمت ایستگاه راه‌آهن تبریز ادامه مسیر دهد. بر این اساس، ایستگاه ائل‌گولی به‌عنوان یک ایستگاه تبادلی، شبکه‌های حمل‌ونقل برون‌شهری و درون‌شهری را به یکدیگر متصل کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.