• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

معرفی میراث فرهنگی و ظرفیت‌های گردشگری دامغان رسالت خانه تسنیم

  • کد خبر : 29065
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲:۲۳
معرفی میراث فرهنگی و ظرفیت‌های گردشگری دامغان رسالت خانه تسنیم
مدیر عامل خانه تسنیم دامغان گفت: معرفی میراث فرهنگی و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان به منظور جذب گردشگر، پیگیری و صیانت از میراث فرهنگی رسالت این خانه در دامغان است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از مهر، حسین خلیلی نژاد بعد از ظهر شنبه در دومین نشست دورهمی رسانه‌ای خانه تسنیم دامغان ضمن بیان اینکه رویکرد خانه تسنیم از آغاز تأسیس مطالبه گری از دستگاه‌های اجرایی بود افزود: با روش و رویکرد مطالبه گری توانستیم اثرات خوبی برخوردار بودیم و نتایج خوبی حاصل شد.

وی افزود: معرفی میراث فرهنگی و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان به منظور جذب گردشگر، پیگیری و صیانت از میراث فرهنگی سطح شهرستان و به طور خاص حفاظت از آثار و ابنیه تاریخی، همراهی و حمایت از مسئولان، نهادها و ادارات ذی‌ربط برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری محور فعالیت‌ها و اهداف خانه تسنیم بوده است.

مدیرعامل خانه تسنیم دامغان گفت: حفاظت از میراث فرهنگی و شناسایی نقاط آسیب و تهدیدات متوجه میراث فرهنگی با رویکرد کارشناسی و تلاش برای کاهش یا رفع آن از مهمترین اهداف راه اندازی این خانه است.

خلیل نژاد بیان کرد: فرایند آزادسازی حریم مسجد تاریخانه، معرفی مسجد به عنوان نماد دامغان، تهیه لوح یادبود و اهدا به حامیان میراث فرهنگی، جابجایی ریل راه آهن موجود در محوطه باستانی تپه حصار و تشکیل انجمن میراث فرهنگی شهرستان از جمله پیگیری‌های خانه تسنیم دامغان بوده است.

وی با اشاره به کمک ۱۴۳ میلیون تومانی سازمان برنامه و بودجه کشور به خانه تسنیم دامغان، تاکید کرد: با توجه به این میزان کمک‌های مالی، خانه تسنیم دامغان در حال حاضر ۱۲۰ میلیون تومان بدهکاری دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.