• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

مهار شیب معبر چالش احداث تراموا / ارائه اسناد کلینیک سینا مهر به مراجع ذی‌ربط

  • کد خبر : 28331
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
مهار شیب معبر چالش احداث تراموا / ارائه اسناد کلینیک سینا مهر به مراجع ذی‌ربط
موسوی درباره احداث تراموا در مسیر ولنجک به توچال و آخرین جزئیات حادثه کلینیک سینا مهر توضیحاتی داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشکاه خبرنگاران جوان ، حمید موسوی شهردار منطقه ۱ تهران درباره آخرین جزئیات احداث تراموا در منطقه ۱ (مسیر ولنجک به توچال) گفت: در حال حاضر آخرین تصمیم گیری‌ها درباره احداث تراموا همان بررسی موضوع در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران است.

شهردار منطقه ۱ تهران افزود: در بازه‌ای از زمان محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل، شهربانو امانی و افشین حبیب زاده از اعضای شورای شهر تهران از محل احداث طرح تراموا در منطقه ۱ بازدید کردند و در زمان بازدید مشاور طرح توضیحاتی ارائه کرد.

 

موسوی ادامه داد: یکی از موارد مورد توجه این است که باید در احداث ترموا به موضوع مهار شیب معبر توجه شود که مشاور طرح نیز برنامه‌هایی برای رسیدن به این هدف (مهار شیب معبر) دارد.

او ادامه داد: اطلاعات تکمیلی طرح پس از تهیه از سوی مشاور در اختیار کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران قرار می‌گیرد تا پس از تصویب به دست اجرا در بیاید.

شهردار منطقه ۱ تهران در پاسخ به این سوال که تازه ترین اخبار از حادثه کلینیک سینا مهر چیست؟ گفت: درباره حادثه کلینیک سینا مهر منتظر اعلام نتایج نهایی تحقیقات از سوی نهاد‌های مسئول هستیم و ذکر این نکته ضروری است که ما در شهرداری تهران هر آن‌چه که مسئولان ذی‌ربط برای تحقیقات خود نیاز داشتند در اختیار آن‌ها قرار دادیم.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28331

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.