• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

مواجهه راه آهن جنوبشرق با سه جبهه آب و هوایی و تشکیل کمیته مدیریت بحران

  • کد خبر : 15118
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
مواجهه راه آهن جنوبشرق با سه جبهه آب و هوایی و تشکیل کمیته مدیریت بحران

0 (0) امروز در اداره کل راه آهن جنوب شرق رخ داد ؛ مواجهه راه آهن جنوبشرق با سه جبهه آب و هوایی و تشکیل کمیته مدیریت بحران مدیرکل راه آهن جنوبشرق گفت: با توجه به بارش برف در مناطقی از ایستگاه کنجانک بارش باران در مناطق زاهدان و رودماهی، کلات و مزارآب  و همچنین طوفانی […]

0
(0)

امروز در اداره کل راه آهن جنوب شرق رخ داد ؛

مواجهه راه آهن جنوبشرق با سه جبهه آب و هوایی و تشکیل کمیته مدیریت بحران

مدیرکل راه آهن جنوبشرق گفت: با توجه به بارش برف در مناطقی از ایستگاه کنجانک بارش باران در مناطق زاهدان و رودماهی، کلات و مزارآب  و همچنین طوفانی شدن بلاک رودشور – شورگز، ساعات ابتدایی صبح امروز کمیته مدیریت بحران راه آهن جنوبشرق برای اخذ تصمیمات مناسب جهت کنترل محور تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جنوبشرق، مجید ارجونی اظهار داشت: کلیه راهبانان در تمامی مسیرهای ریلی در محورهای زاهدان – شورگز و زاهدان – میرجاوه – میل ۷۲ فعال هستند.

وی افزود: با توجه به طوفانی شدن بلاک رودشور- شورگز، ماشین آلات مکانیزه و سنگین، دسته های کارگری و ماسه روب در محل مستقر شدند.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون پیشگیری از سوانح راه آهن جنوبشرق به  محل های حادثه خیز و مهم اعزام شدند.

مدیرکل راه آهن جنوبشرق گفت: نیروهای جمع آوری سوانح اداره ناوگان و ماسه روب با تجهیزات کامل داخل قطار های مسافری و باری هنگام سیر حضور دارند.

ارجونی تاکید کرد: درزین های پیشرو در تمامی نقاط محور، پیش از قطار های مسافری و باری به منظور اطمینان از باز بودن مسیر اعزم می شوند.

وی ادامه داد: ارائه برگ احتیاط به لکوموتیورانان و اعلام تذکر به ماموران قطار برای سیر با سرعت مقرره در دستور کار قرار گرفته است.

مجید ارجونی بیان کرد: با توجه به مواجهه با سه جبهه آب و هوایی قطار مسافری تهران – زاهدان با کمتر از پنج دقیقه تاخیر وارد ایستگاه زاهدان شد، همچنین در بازگشت قطار هم تهمیدات لازم انجام می شود

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.