• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

موانع تامین مالی روسیه برای برقی سازی مسیر ریلی گرمسار اینچه برون برطرف شد

  • کد خبر : 24048
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
موانع تامین مالی روسیه برای برقی سازی مسیر ریلی گرمسار اینچه برون برطرف شد
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از مصوبه دولت جهت اجرایی شدن تامین مالی طرف روس برای برقی سازی مسیر ریلی گرمسار اینچه برون خبرداد.
0
(0)

به گزارش خبرنگار ریل نیوز ، سعید رسولی در سفر به استان گلستان درخصوص پیشرفت پروژه برقی سازی مسیر ریلی گرمسار به اینچه برون گفت:موضوع اجرایی شدن تامین مالی برای پروژه برقی سازی مسیر ریلی اینچه برون به گرمسار از سوی روسیه خوب پیشرفت کرده است
وی ادامه داد: در ایران نیز ما پیگیر برطرف کردن موانع هستیم و در اخرین اقدام نیز هیات دولت مصوبه را تصویب کرد که موانع موجود را تماما برطرف خواهد کرد و باعث امضا قرارداد با روسیه خواهد شد .
رسولی با بیان اینکه پس از امضای قرارداد ما آماده شروع عملیات اجرایی آن هستیم افزود: طبیعی است که با اجرای این طرح علاوه بر بازسازی و بهسازی مسیر موجبات افزایش ظرفیت قابل توجهی در این مسیر باشیم تا در افق پیش بینی شده طرح جوابگوی ترانزیت بین المللی باشد.
وی تصریح کرد: همچنین ما امیدواریم با شروع عملیات اجرایی طرح مذکور دیگر قراردادهای مشترک ریلی بین ایران و روسیه که اکثرا توسعه ای هستند آغاز شوند.
رسولی با بیان اینکه مطالعات طرح برقی سازی مسیر ریلی گرمسار به اینچه برون به اتمام رسیده است اظهار داشت:طول اجرای و ساخت این پروژه ۴ ساله پیش بینی شده و با آغاز فعالیت این مسیر پیش بینی می شود که سالانه ده میلیون تن کالا در این مسیر جابه جا شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24048

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.