• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

نامه سعید رسولی مدیرعامل راه آهن به رئیس سازمان مدیریت بحران کشور

  • کد خبر : 23815
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
نامه سعید رسولی مدیرعامل راه آهن به رئیس سازمان مدیریت بحران کشور
به دنبال تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی به مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به رئیس سازمان مدیریت بحران، آمادگی شرکت راه آهن برای پشتیبانی و اعزام قطارهای امدادی به استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان را اعلام کرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این نامه «سعید رسولی» تاکید کرده است که همکاران شریف و متعهد ما در شبکه راه آهن کشور، آماده ارائه خدمت به ویژه در بخش حمل و نقل، انتقال مایحتاج، ملزومات و ماشین آلات راهسازی و امداد رسانی به هموطنان عزیز استان های درگیر سیل از سایر استانها هستند.

شایان ذکراست، در پی مشکلات پدید آمده از بارندگی‌های شدید در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط جنوب شرقی کشور، مقام معظم رهبری در پیامی دستگاههای دولتی و مجموعه‌های مردمی را به یاری هر چه بیشتر مردم عزیز آن مناطق فراخواندند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بارندگی‌های شدید در استان سیستان و بلوچستان و برخی نقاط دیگر در جنوب شرقی کشور که به آب‌گرفتگی مشکل‌ساز برای مردم و در مواردی ویرانگر و خسارت‌بار انجامیده است، ایجاب میکند که در کنار خدمات‌رسانی قابل تقدیری که تاکنون صورت گرفته است، دستگاههای دولتی و مجموعه‌های مردمی هر چه بیشتر به یاری مردم عزیز آن سامان شتافته از وقوع خسارتهای بیشتر جلوگیری نمایند.

از خداوند متعال خیر و برکت ماندگار برای همگان مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.