• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

نامه مهم نمایندگان سیستان وبلوچستان برای افزایش بودجه راه آهن

  • کد خبر : 1993
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
نامه مهم نمایندگان سیستان وبلوچستان برای افزایش بودجه راه آهن

0 (0) نامه مهم نمایندگان سیستان و بلوچستان و خراسان‌جنوبی برای افزایش بودجه راه آهن/ رغبت سرمایه گذاران برای حضور در این پروژه بسته به حمایت دولت دارد فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:با توجه به اهمیت محور زاهدان- چابهار و مشهد نمایندگان خراسان جنوبی نامه ای به اتفاق نمایندگان […]

0
(0)

نامه مهم نمایندگان سیستان و بلوچستان و خراسان‌جنوبی برای افزایش بودجه راه آهن/ رغبت سرمایه گذاران برای حضور در این پروژه بسته به حمایت دولت دارد

فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:با توجه به اهمیت محور زاهدان- چابهار و مشهد نمایندگان خراسان جنوبی نامه ای به اتفاق نمایندگان سیستان و بلوچستان امضا کرده اند که دولت در ردیف اعتباری بودجه 97 و فاینانس راه آهن را ویژه تر ببینند.

این نامه ای باید مسیر خود را طی کرده و پس از گذر از پیشنهادات کمیسیون تلفیق بودجه بررسی شود و چنانچه آنجا جایجایی ردیف و افزایشی انجام شد به صحن مجلس وارد می شود.

بودجه راه آهن بسیار اندک است، به هر میزانی که بودجه افزایش یابد اما باید از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این پروژه بهره گرفته شود.

بیشترین کمک را در اجرای این پروژه دولت دارد، از محل صندوق توسعه ملی بتوانیم در این پروژه اعتبار قرار بدهیم چراکه تحقق این مهم سبب رغبت سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای ورود به این پروژه بیشتر می شود.

دولت نمی تواند دنبال پروژه ناتمامی در راه آهن باشد، در خراسان رضوی خط راه آهن به سمت جنوب می رود؛ اگر دو استان خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان هم اعتباری داشته باشند در مسیر راه اهن هزینه می شود و این به نفع کل پروژه است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.