• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

نباید چرخ حرکت توسعه کشور به دلیل فشارهای طاقت فرسای تحریم کُند شود

  • کد خبر : 28702
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
نباید چرخ حرکت توسعه کشور به دلیل فشارهای طاقت فرسای تحریم کُند شود
وزیر راه و شهرسازی توجه به ساخت داخل و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در وزارت راه و شهرسازی به یک باور و فرهنگ سازمانی تبدیل شده است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایلنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که چرخ توسعه کشور به دلیل فشارهای طاقت فرسای تحریم نباید کُند شود گفت: تجهیز و استفاده از تکنولوژی‌های روز در فرودگاه‌های کشور باید با سرعت بالاتری تسهیل شود.

 

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم رونمایی از برج مراقبت پرواز سیار فرودگاهی تولید داخل گفت: توجه به ساخت داخل و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در وزارت راه و شهرسازی  به یک باور و فرهنگ سازمانی تبدیل شده است

 

وی یادآور شد: روز گذشته چهارمین مرحله تولیدات داخل حوزه ریلی به راه آهن صنایع سازنده تحویل داده شد و امروز در بخش مراقبت پرواز و ناوبری برای شرکت فرودگاه‌ها اولین برج مراقبت موبایل پیشرفته کشور که ساخت صاایران است، تحویل شد.

 

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: این موضوع برای ما مهم است که چرخ حرکت توسعه کشور به دلیل فشارهای طاقت فرسای تحریم کُند نشود و از فرصت تحریم برای پرش و جهش استفاده کنیم که هم تکنولوژی‌های روز به کار گرفته شود و هم فرودگاه‌های ما با سرعت و اطمینان بالاتری تجهیز شود.

 

اسلامی گفت: شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواشناسی برای استفاده از رادار و مراقبت پرواز سفارش‌های زیادتری را به صاایران دادند که این تازه نقطه آغاز است که بتوانیم بصورت گسترده‌تر در همه ابعاد و زمینه‌های حوزه حمل و نقل، جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از ظرفیت داخل استفاده کنیم و به سمت سیستم یکپارچه و هوشمند حمل و نقل در کشور حرکت کنیم.

 

برج مراقبت پرواز سیار فرودگاهی تولید داخل امروز دوشنبه با حضور امیرحاتمی حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی رونمایی و تحویل شرکت فرودگاه‌های کشور شد.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.