• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
6

نشست مشترک مدیران راه آهن کشور و شرکت فولاد خوزستان

  • کد خبر : 81
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

0 (0) نشست مشترک مدیران راه آهن کشور و شرکت فولاد خوزستان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان ، عضو هیئت مدیره شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت : اتصال سربندر به خرمشهر از طریق خطوط ریلی از دیگر برنامه‌های راه آهن کشور است و بدین منظور کنسرسیومی نیز تشکیل […]

0
(0)

نشست مشترک مدیران راه آهن کشور و شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان ، عضو هیئت مدیره شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت : اتصال سربندر به خرمشهر از طریق خطوط ریلی از دیگر برنامه‌های راه آهن کشور است و بدین منظور کنسرسیومی نیز تشکیل شده است.

سعید رسولی با بیان اینکه در مشارکت با فولاد خوزستان صرفه اقتصادی و رقابت پذیری را برای این صنعت در نظر می‌گیریم، همچنین در برنامه ششم توسعه سهم راه آهن از حمل و نقل بار از مسافر 20 درصد تعریف شده است افزود : طبق پیش‌بینی‌های سال جاری 62 میلیون تن بار از طریق خطوط ریلی جابجا می‌شود که این رقم در سال 95 حدود 40 میلیون تن است.

وی ادامه داد : خطوط ریلی، جاده ای و دریایی خوزستان ظرفیتی کم نظیر است و مسأله مهم فراهم کردن شرایط لازم جهت تسهیل حمل و نقل مواد اولیه برای این صنعت است.

مدیرکل راه آهن جنوب نیز در این جلسه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یک میلیون و 33هزار تن شمش فولاد به بندر امام منتقل شده است

عبدالکریم درویش زاده افزود : همکاری صنایع فولاد خوزستان با راه آهن منافع مالی این صنعت را بهتر تأمین می‌کند و اداره کل راه آهن جنوب آمادگی حمل کل شمش صنعت فولاد به بندرامام را دارد.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=81

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.