• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

نصب برچسب واگن مخصوص بانوان در قطارهای حومه ای

  • کد خبر : 8216
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

0 (0) نصب برچسب واگن مخصوص بانوان در قطارهای حومه ای به منظور تکریم ، احساس امنیت و رفاه بیشتر حال بانوان، برچسب واگن مخصوص بانوان در داخل ریل باس های قطارهای حومه ای نصب می‌شود. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، با توجه به درخواست های مکرر از سوی مسافران برای […]

0
(0)

نصب برچسب واگن مخصوص بانوان در قطارهای حومه ای
به منظور تکریم ، احساس امنیت و رفاه بیشتر حال بانوان، برچسب واگن مخصوص بانوان در داخل ریل باس های قطارهای حومه ای نصب می‌شود.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، با توجه به درخواست های مکرر از سوی مسافران برای تخصیص سالن ویژه بانوان، برچسب واگن مخصوص بانوان در داخل ریل باس های قطارهای حومه ای نصب می شود.
این اقدام به بانوان اجازه می‌دهد که سفرهای خود را بهتر برنامه‌ریزی کرده و با اطمینان و امنیت بیشتر گزینه حمل و نقل ریلی را انتخاب کنند.
گفتنی است ، قطارهای حومه ای از سرویس های حمل و نقل ریلی مسافری هستند، که در شعاع ۱۰۰ کیلومتری کلانشهرها و برای دسترسی ساکنین شهرهای اقماری به این کلان‌شهر مورد استفاده قرار می‌گیرند. غالب مسافرين قطارهاي حومه‌اي با هدف رفتن به سر کار و برگشت به خانه اين قطار را مورد استفاده قرار مي‌دهند.
در بیشتر موارد در مسيرهاي حومه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اي زمان‌هاي سير تا دو ساعت و مسافت‌هاي طی شده تا ۲۰۰ کيلومتر می‌رسد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.