• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

نظام آراستگی بر مبنای 5S در راه آهن شمالشرق(1)

  • کد خبر : 16783
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
نظام آراستگی بر مبنای 5S در راه آهن شمالشرق(1)

0 (0) نظام آراستگی بر مبنای 5S در راه آهن شمالشرق(1) فرشاد زاد خور مدیر کل راه آهن شمالشرق (1) با اعلام این مطلب گفت : طی سال گذشته و با اجرای نظام آراستگی بر مبنای 5S در راه آهن شمالشرق(1) در راستای پياده سازي اهداف سازمان گام بر داشته ایم. مدیر کل راه آهن […]

0
(0)

نظام آراستگی بر مبنای 5S در راه آهن شمالشرق(1)

فرشاد زاد خور مدیر کل راه آهن شمالشرق (1) با اعلام این مطلب گفت : طی سال گذشته و با اجرای نظام آراستگی بر مبنای 5S در راه آهن شمالشرق(1) در راستای پياده سازي اهداف سازمان گام بر داشته ایم.
مدیر کل راه آهن شمالشرق (1) تصریح کرد : پياده سازي نظام آراستگي نقش مؤثري در كاهش عوامل غيرضروري و در نتيجه افزايش بهره وري در سازمان خواهد داشت و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی و بهبود محیط کار را فراهم می آورد و این مهم دراین اداره کل به سر انجام رسیده است.
فرشاد زاد خور افزود: شرايط مطلوب در محيط كار و زندگي كاري در صورت به خدمت گرفتن تكنيك ها و اصول 5S ( پاكيزگي، نظم و ترتيب، تميزي، استانداردسازي و نهادينه كردن) و همچنين تدوين برنامه دقيق زمان بندي شده فعاليت اجرائي ميسر مي باشد و با توجه به اثر بخشی و کارکردهای این سامانه مدیریتی، اجرای آن دستاوردهای مهمی را به همراه خواهد داشت.
زادخور توضیح داد: آراستگی محیط کار دستاوردهایی مانند کاهش هزینه ها، افزایش شتاب در انجام کار، ارتقاء روحیه کارکنان با بالابردن انگیزه نیروی انسانی را درپی دارد

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.