• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

نقش موثر روحيه بسيجي در پيشرفت كشور/ بسيجي ها بايد خدايي فكر و عمل كنند

  • کد خبر : 4752
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
نقش موثر روحيه بسيجي در پيشرفت كشور/ بسيجي ها بايد خدايي فكر و عمل كنند

0 (0) مشاور مديرعامل در امور ايثار گران و فرمانده مركز مقاومت بسيج راه آهن تاكيد كرد : نقش موثر روحيه بسيجي در پيشرفت كشور/ بسيجي ها بايد خدايي فكر و عمل كنند   مشاور مدير عامل در امور ايثارگران و فرمانده مركز مقاومت بسيج راه آهن با تاكيد بر نقش موثر روحيه بسيجي در […]

0
(0)

مشاور مديرعامل در امور ايثار گران و فرمانده مركز مقاومت بسيج راه آهن تاكيد كرد :

نقش موثر روحيه بسيجي در پيشرفت كشور/ بسيجي ها بايد خدايي فكر و عمل كنند

 

مشاور مدير عامل در امور ايثارگران و فرمانده مركز مقاومت بسيج راه آهن با تاكيد بر نقش موثر روحيه بسيجي در پيشرفت كشور گفت : اگر از شعارها دور شويم و توجه و تبعيت بيشتري به بيانات مقام معظم رهبري داشته باشيم ، شاهد پيشرفت هاي بيشتري در كشورخواهيم بود.
به گزارش روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران، سرهنگ پاسدار داود عباس زاده در گردهمايي فرماندهان و اعضاي شوراي مركزي و پايگاه هاي ستاد بسيج راه آهن با تاكيد براظهارات سردار سنايي در خصوص نامگذاري و تعيين شعار سال از سوي مقام معظم رهبري افزود: در فرمايشي كه رهبر معظم انقلاب در ديدار با كارگزاران، مجريان كشوري و لشكري نظام داشتند بر روحيه ايثار، از خودگذشتگي ، همدلي ، انسجام ، اتحاد ، فداكاري ، و ترجيح منافع ملي به منافع حزبي و گروهي در سالهاي ابتدايي انقلاب تاكيد كردند .
وي با اظهار تاسف از اينكه در حال حاضر خلا چنين روحيه اي در كشور احساس مي شود ، تصريح كرد : ديد عده اي از افراد كه مسندهاي مديريتي كشور را اشغال كرده اند ، جناحي و گروهي است كه اين آفت اساسي براي نظام به شمار مي رود.
فرمانده مركز مقاومت بسيج راه آهن ادامه داد: چنين روحيه اي در بسياري از مديران ما كم است، اما اين ميزان كم هم براي كشور، زياد و آسيب زننده است.
وي با تاكيد بر اينكه تمام پيشرفت هاي كشور در گرو ايثار و فداكاري صورت گرفته است، گفت: اگر با وجود هجمه همه جانبه دشمن توانستيم دوران دفاع مقدس را به زيبايي سپري كنيم ، به جهت همدلي و اتحاد و انسجام در آن زمان است و اگراز آن نسيمي نيز به زمان حاضر برسد ، شاهد پيشرفتهايي دو چندان خواهيم بود .

تقدير از نقش راه آهن در حماسه دفاع مقدس
عباس زاده با تقدير از نقش شركت راه آهن در حماسه دفاع مقدس افزود: به استثناي نيروهاي مسلح و جهاد سازندگي ، شركت راه آهن در طول جنگ تحميلي بين تمام دستگاه ها و مجموعه ها نقش ممتازي داشته و خدمات بسياري ارائه داده است و شايد هيچ رزمنده اي نباشد كه با راه آهن خاطره نداشته باشد.
وي با بيان اينكه در طول جنگ تحميلي راه آهن ۲۴۸ شهيد، ۱۲۰۰ جنانباز و ۲۰۹ آزاده به كشور تقديم كرده است ، تصريح كرد : از ابتدا، مهر تدين ، تعهد ، سخت كوشي و بسيجي بودن بر پيشاني كاركنان راه آهن نقش بسته است و اميدواريم كه اين تعهد همچنان ادامه داشته باشد.
مشاور مدير عامل راه آهن در امور ايثارگران با اظهار خوشبختي از پيشرفتهاي زياد كشور در زمينه هاي علمي ، فني و نظامي گفت : اگر از شعارها دور شويم و با عمل، توجه وتبعيت بيشتري به بيانات مقام معظم رهبري كنيم ، شاهد آينده درخشان و پيشرفت هاي بيشتري در كشورخواهيم بود.

تاكيد برعملكرد فعالتر پايگاه هاي بسيج
عباس زاده خواستار ارتباط بيشتر با پايگاه هاي بسيج و عملكرد فعالتر اين پايگاه شد و افزود: فرمانده هاي پايگاه هاي بسيج بايد مشكلات موجود در پايگاه ها را انتقال دهند تا بتوانيم به كمك يكديگر مشكلات را مرتفع كنيم.
وي با تاكيد بر اينكه مهر سخت كوشي و مشكلات بر پيشاني بسيج نقش بسته است افزود: وضعيت بسيج در ايران مشابه وضعيت حزب الله در لبنان است . هر زمان كه اسرائيل به لبنان حمل مي كند و اين كشور در معرض خطر قرار مي گيرد ، خواستار دفاع حزب الله از اين كشور مي شوند اما هنگامي كه امنيت برقرار مي شود، مي گويند كه وجود حزب الله ضرورتي ندارد. در ايران نيز وضع به همين شكل است ، وقتي مشكلات به كشور روي مي آورد و ناامني و تهديدات مي شود خواستار فعاليت قدرتمند بسيج مي شوند اما زماني كه مشكلات و تهديدات رفع شد برخي مي گويند كه بود و نبود بسيج فرقي ندارد.
فرمانده مركز مقاومت بسيج راه آهن با بيان اينكه لازم است تا بسيجي ها با جديت ، حميت ، اتحاد و انسجام خود ، عملكرد مطلوب و حضور در صحنه هاي مختلف ضرورت وجود بسيج را مورد تاكيد قرار دهند اظهار داشت : بسيجي ها بايستي پل ارتباطي براي رساندن افكار و ايده هاي خوب به پيشرفت دستگاه و سازمان باشند.
وي از فرماندهان پايگاه ها خواست تا شوراهاي خود را فعال تر كنند و گفت : فرماندهان پايگاه ها بايستي شوراها و معاونت هاي خود را به شوراها و معاونت هاي مركز مرتبط كنند.
عباس زاده همچنين از معاون هاي مركز خواست تا تقويم خ

وبي براي جلسات خود تدوين كنند و با پيگيري ماموريت ها و سركشي هاي متعدد وظيفه خود را به نحو مطلوب انجام دهند .
وي افزود : ارزيابي هاي ۶ ماه اول و سالانه از پايگاه ها خواهيم داشت و از همه اعضاي بسيج مي خواهم كه حضور و ارتباط فيزيكي خود را با پايگاه بسيج بيشتر كنند.

بسيج بايد محل علم اندوزي باشد
مشاور مدير عامل راه آهن در امور ايثارگران با تاكيد بر به روز نگاه داشتن پايگاه ها تصريح كرد : فرماندهان هستند كه تاثير خود را در مجموعه به رخ مي كشند و نمي توانيم به ديگران تكيه كنيم و از آنها بخواهيم سكويي براي پرش ما باشند.
وي همچنين بر ارتقاي تحصيلي و پيشرفت علمي اعضاي بسيج تاكيد كرد و اظهار داشت : پايگاه بسيج بايد محل علم اندوزي و صميميت باشد و نه تنها محل رجوع بسيجي ها بلكه محل حضور همه كارمندان محسوب شود.
وي با اشاره به اينكه خداوند موجب عزت بندگان خود مي شود، گفت: بسيجي ها بايد خدايي فكر و عمل كنند و در مشاغل خود خوب و منظم و تاثير گذار بوده و باعث ارتقا شركت شوند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4752

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.