• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

نمایش و نقد مستند «وَرس» در سالن سینماحقیقت

  • کد خبر : 10922
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
نمایش و نقد مستند «وَرس» در سالن سینماحقیقت

0 (0) نمایش و نقد مستند «وَرس» در سالن سینماحقیقت برنامه‌ی این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد فیلم مستند «وَرس» ساخته‌‎ی «جواد وطنی» اختصاص یافته است. به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم مستند که تولید آن ۴ سال به طول […]

0
(0)

نمایش و نقد مستند «وَرس» در سالن سینماحقیقت

برنامه‌ی این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد فیلم مستند «وَرس» ساخته‌‎ی «جواد وطنی» اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم مستند که تولید آن ۴ سال به طول انجامیده است، از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۲۹ مهرماه ۹۷ در سالن سینماحقیقت این «مرکز» به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور جواد وطنی (کارگردان)، ناصر صفاریان (مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها) و امید روحانی (منتقد میهمان) مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
در خلاصه موضوع این فیلم مستند آمده است: «گارانتی پل ورسک، به عنوان مهمترین پل راه‌آهن سراسری ایران پایان یافته است. آیا می‌توان از این پل برای تردد قطارهای مسافری و باری استفاده کرد؟»
عوامل تولید مستند «وَرس» عبارتند از: پژوهشگر و کارگردان: جواد وطنی، تصویربرداران: پویا نجفی و جواد وطنی، صدابردار: منوچهر معصومی، تدوین: آرش زاهدی‌اصل، صداگذار : شاهین پورداداشی، موسیقی: کریستف رضاعی، گویندگان: مجید برزگر و آرش زاهدی‌اصل، طراح پوستر: حسین جوادی، تهیه‌کننده: جواد وطنی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی
«وَرس» در دومین جشنواره فیلم و عکس راه‌آهن، تندیس جشن و دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند را بدست آورد؛ ضمن این که در دهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران نامزد بهترین کارگردانی، بهترین فیلم مستند نیمه‌بلند، بهترین موسیقی متن و بهترین پژوهش شد و تندیس شایستگی و دیپلم افتخار بهترین پژوهش را کسب کرد. این فیلم کاندید بهترین کارگردانی مستند در بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.
گفتنی است: عموم علاقمندان جهت تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (۲۹ مهرماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.
شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10922

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.