• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

نگاه سایپالجستیک به توسعه کسب و کار جديد نگاه سایپا لجستیک به توسعه کسب و کار جديد

  • کد خبر : 6785
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
نگاه سایپالجستیک به توسعه کسب و کار جديد نگاه سایپا لجستیک به توسعه کسب و کار جديد

0 (0) عضو هیئت مدیره شرکت سایپالجستیک در نمایشگاه حمل و نقل ریلی گفت: نگاه سایپالجستیک به توسعه کسب و کار جديد عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدير عامل شرکت سایپالجستیک گفت: همراه با انجام فعالیت های گروه سایپا، نگاه سایپا لجستیک به توسعه کسب و کار جديد در بازارهای خارج از گروه سايپا […]

0
(0)
عضو هیئت مدیره شرکت سایپالجستیک در نمایشگاه حمل و نقل ریلی گفت:

نگاه سایپالجستیک به توسعه کسب و کار جديد

عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدير عامل شرکت سایپالجستیک گفت: همراه با انجام فعالیت های گروه سایپا، نگاه سایپا لجستیک به توسعه کسب و کار جديد در بازارهای خارج از گروه سايپا و تقويت ناوگان ريلي است.
نگاه سایپالجستیک به توسعه کسب و کار جديد
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سايپا نيوز،‌ اصغر سلطانی در بازديد از غرفه شرکت سايپا لجستيك، در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی گفت: سایپالجستیک علاوه بر انجام دقیق ماموریت های گروه خودروسازی سایپا، به دليل برخورداري از ظرفيت و توانايي نهفته خود، نگاهی هم به بازارهای خارج از این گروه خودرو سازی دارد.
سلطانی با بیان اینکه شرکت سایپالجستیک تنها شرکت گروه خودروسازی سایپا است که تمامی فعالیت های این گروه را در حوزه حمل و نقل به صورت تركيبي و چند وجهي برعهده دارد، گفت: حمل ورق و قطعات خودرو از مبادی ورودی به مقصد سایت های تولیدی گروه سایپا و همچنین حمل خودروهای تولید شده از سایت های تولیدی به نمایندگی های سراسر کشور فعالیت عمده شرکت سایپالجستیک است. برای همین منظور این شرکت از ناوگان حمل و نقلی خود در حوزه های حمل ریلی، جاده ای و ترکیبی استفاده می کند.
وی با بیان اینکه شرکت سایپالجستیک در بخش حمل و نقل ریلی در مجموع دارای ۴۱۵ دستگاه واگن برای انجام امور حمل ریلی خود است اظهار داشت: از مجموع این ۴۱۵ دستگاه واگن تعداد ۱۹۴ دستگاه واگن لبه کوتاه، ۱۰۶ دستگاه واگن مسطح و ۱۱۵ دستگاه واگن حمل خودرو هستند که قابلیت ویژه ای را برای شرکت سایپالجستیک در حوزه حمل و نقل ریلی فراهم کرده است.
عضو هیئت مدیره شرکت سایپالجستیک افزود: این ظرفیت در حمل ریلی توانایی حمل دویست هزار تن ورق از مبدا فولاد مبارکه اصفهان، حمل ده هزار نیوکانتینر از بندرعباس و ۳۶ هزار خودرو از سایت های تولیدی کاشان و تهران به نقاط مختلف کشور را برای سایپالجستیک فراهم آورده است.
وی هدف از شرکت در این نمایشگاه را معرفی توانمندی های گروه خودروسازی سایپا در حوزه حمل و نقل ریلی عنوان کرد و افزود: با توجه به سیاست های کلان گروه خودروسازی سایپا در جهت دستیابی شرکت های زیر مجموعه به بازارهای خارج از گروه این شرکت با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و ظرفیت مناسب حمل ریلی با جدیت در این مسیر گام برمی دارد.
گفتني است نمايشگاه بين المللي فرصت شناسايي شركت هاي علاقمند و همسو در مشاركت و تقويت ناوگان ريلي به منظور سوق دادن عمليات حمل به استفاده بيش از پيش از واگن هاي باري و برنامه اي و بهره برداري بهينه از مزيت حمل ريلي را فراهم و همچنين آشنایی با آخرین پیشرفت ها و دست آوردهای حمل و نقل ریلی كشور، آشنایی با شرکت های مرتبط حوزه حمل و نقل ریلی اعم از فورواردر و خدمات وابسته و جانبی اعم از ساخت واگن و نگهداری و تعمیرات و امكان ملاقات مستقيم با مسئولین و مقامات راه آهن و طرح موضوعات و مشکلات و بررسی راهکارها را ممكن كرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.