• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

نیازی نیست همیشه به دنبال طرح ها پر هزینه و بزرگ باشیم / راه آهن در حوزه بار در حال افتخار آفرینی است

  • کد خبر : 17701
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
نیازی نیست همیشه به دنبال طرح ها پر هزینه و بزرگ باشیم / راه آهن در حوزه بار در حال افتخار آفرینی است

0 (0) مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران: نیازی نیست همیشه به دنبال طرح ها پر هزینه و بزرگ باشیم / راه آهن در حوزه بار در حال افتخار آفرینی است معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت : امسال که در اثر اعمال تحریم ها شرایط اقتصادی سخت تر شده […]

0
(0)

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران:

نیازی نیست همیشه به دنبال طرح ها پر هزینه و بزرگ باشیم / راه آهن در حوزه بار در حال افتخار آفرینی است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت : امسال که در اثر اعمال تحریم ها شرایط اقتصادی سخت تر شده است؛ می توانیم قدم های بزرگی برداریم و افتخارات بزرگی را برای کشور کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، سعید رسولی در سفر خود به استان هرمزگان، اظهار کرد: امیدواریم در حوزه ریل به خودکفایی برسیم.

وی با بیان اینکه توان تولید قطعات مختلف واگن های ما در داخل به وجود آمده است، افزود: نمایشکاه ریلی نشان داد هربار تحت فشار قرار گرفتیم کارهای بزرگی به دست افراد متخصص داخل رقم خورده است.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: هرمزگان استان بسیار مهمی است و راه آهن آن بسیار مهم است و مصمم هستیم که ارتقای اداره کل هرمزگان از همه نظر صورت بگیرد.

رسولی عنوان کرد: از استاندار هرمزگان تشکر می کنم، در حوزه اختیارات استانی کاملا هماهنگ هستیم و امیدوارم با همت همه کارهای مشترکی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه رتبه بندی مناطق را به طور جدی در دستور کار داریم، افزود: رتبه بندی قطارها انجام شده و مراحل تکمیلی آن در دست انجام است، در رتبه بندی مناطق اقدامات خود را به انجام بررسی ها و رتبه بندی ها موکول نکردیم و اراده ما به ارتقای این اداره کل جدی است.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در خصوص ارتقای نیروی انسانی به دنبال پرهیز از ایجاد چند دستگی استخدامی ها هستیم که باید این مسئله را به نحوی جلو ببریم که انگیزه کاری همه نیروها حداکثر باشد و بنابراین همه مسائل پرسنلی در حال انجام است.

رسولی خاطرنشان کرد: سازمان های هوشمند به خواسته های تلویحی کارکنان خود توجه می کنند، آمار عملکردی راه آهن در شاخص های مختلف نشان می دهد روی ریل درست قرار داریم و درست پیش می رویم و باید بهره وری خود را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: امسال که در اثر اعمال تحریم ها شرایط اقتصادی سخت تر شده است؛ می توانیم قدم های بزرگی برداریم و افتخارات بزرگی را برای کشور کسب کنیم.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: علی رغم اینکه یک ماه ابتدایی سال به دلیل شرایط جوی حمل و نقل با اختلال مواجه شده بود اما در جابجایی مسافر علی رغم اینکه واگن های عمر بالای خود را حذف کرده و تعداد صندلی کاهش یافته بود اما با افزایش بهره وری رشد حمل مسافر داشتیم و در ایام پیک نوروزی به دو میلیون جابجایی رسیدیم و در حوزه بار نیز راه آهن در حال افتخار آفرینی است.

رسولی اظهار کرد: در 40 سال گذشته دشمنان تصمیم گرفتند این کشور را تصاحب کنند و غیرت مردم را هدف قرار دادند، مردم 8 سال مستقیم جلویشان ایستادند و اکنون نیز در شرایط جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته، فرصت افتخار آفرینی پیش آمده و در حوزه حمل و نقل و جابجایی غرتمندانه عمل خواهیم کرد.

وی افزود: بنا داریم در برخی شاخص ها راه آهن را به جلو و در برخی شاخص ها به عقب ببریم، اگر در نظم و انضباط در اوج بودیم و امروز عقب ماندیم، باید به عقب باز گردیم و در نظم و انضباط نیز در اوج قرار بگیریم، زمانی در خیلی شهرهای کشور راه آهن به دلیل خدماتی که به کارکنان ارائه می کرده در اوج بوده است و امروز باید به آن دوران بازگردیم و تلاش کنیم برای خدمات دهی به کارکنان و خانواده هایشان در اوج قرار بگیریم.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امیدوارم به زودی اداره کل راه آهن هرمزگان به سالن اجتماعات خوبی در خور شأن این اداره مجهز شود؛ در خصوص جذب نیروی انسانی خواهش کردم جذب را در هر سطحی متوقف کنند و ضوابط اجرایی را رعایت کنیم.

رسولی ادامه داد: خیلی ها می گویند در بکارگیری نیروهای جدید پارتی بازی می شود اما همان افراد خود سفارش افراد دیگری را می کنند؛ اگر بخواهیم موفق باشیم و با آسایش کار و خدمت کنیم حتما باید به شایسته سالاری توجه کنیم؛ درخصوص بومی و غیر بومی بودن استخدامی ها نیز تعریف بنده از بومی این است که همه ما ایرانی هستیم و به نظر من مدیر و کارشناس بومی کسی است که بیشترین خدمت را به آن منطقه کند و این نیرو هم باید تخصص داشته باشد هم انگیزه و توان و اراده اش را.

وی اضافه کرد: امنیت پایدار وقتی اتفاق می افتد که معیشت مردم درست باشد، اگر می خواهیم امنیت و ایمنی را برقرار کنیم باید اشتغال پایدار ایجاد کنیم تا معیشت مردم تامین شود.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: برای افزایش بهره وری می توانیم با انجام طرح های کوچک پربازده کارهای بزرگی انجام دهیم و نیازی نیست همیشه به دنبال طرح ها پر هزینه و بزرگ باشیم.

انتهای پیام

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=17701

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.