• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

هدیه ویژه رجا به مناسبت سالروز پيوند آسماني حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) و در راستای بزرگداشت فرهنگ ازدواج

  • کد خبر : 8202
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
هدیه ویژه رجا به مناسبت سالروز پيوند آسماني حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) و در راستای بزرگداشت فرهنگ ازدواج

0 (0) هدیه ویژه رجا به مناسبت روز ازدواج به مناسبت سالروز پيوند آسماني حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) و در راستای بزرگداشت فرهنگ ازدواج، شرکت رجا برای سفر کسانی که در این ایام ازدواج می‌کنند، تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این […]

0
(0)

هدیه ویژه رجا به مناسبت روز ازدواج
به مناسبت سالروز پيوند آسماني حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) و در راستای بزرگداشت فرهنگ ازدواج، شرکت رجا برای سفر کسانی که در این ایام ازدواج می‌کنند، تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: در قالب این طرح به زوجینی كه تاريخ ازدواج آنها در بازه زماني 22 الي 26 مرداد ماه سال جاري باشد؛ تسهيلاتي به صورت تخفيف 30 درصد بهاي بليت قطارهاي اين شركت (در مسير رفت و برگشت قطار انتخابي) ارائه می‌شود.

روش ثبت نام زوجين به منظور برخورداري از تسهيلات در نظر گرفته شده از طریق ثبت درخواست از طريق اينستاگرام شركت به نشاني @rajarail و پست الكترونيكي به نشانی marketing@raja.ir انجام خواهد شد.

بنابراین گزارش، مكانيزم ارائه‌ی تخفيف پس از صحت سنجي درخواست‌هاي ثبت شده (دریافت تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه زوجین) ، از طريق ارائه‌ی كد تخفيف 30درصد با اعتبار استفاده تا پايان سال جاري مي‌باشد.
@rajarailtransportationco

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.