• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

همه مدیران برای امنیت ریلی با پلیس راه‌آهن همکاری کنند

  • کد خبر : 10543
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
همه مدیران برای امنیت ریلی با پلیس راه‌آهن همکاری کنند

0 (0) مدیر عامل راه‌آهن در صبحگاه مشترک پلیس‌ و بسیج: همه مدیران برای امنیت ریلی با پلیس راه‌آهن همکاری کنند هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک پلیس راه‌آهن و بسیج، امروز چهارشنبه ۱۸ تیر با حضور مدیرعامل راه‌آهن، جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا، فرمانده پلیس راه‌آهن کشور و فرمانده بسیج راه‌آهن در مرکز […]

0
(0)

مدیر عامل راه‌آهن در صبحگاه مشترک پلیس‌ و بسیج:

همه مدیران برای امنیت ریلی با پلیس راه‌آهن همکاری کنند


هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک پلیس راه‌آهن و بسیج، امروز چهارشنبه ۱۸ تیر با حضور مدیرعامل راه‌آهن، جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا، فرمانده پلیس راه‌آهن کشور و فرمانده بسیج راه‌آهن در مرکز فرماندهی پلیس راه‌آهن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم سعید محمد زاده مدیرعامل راه‌آهن گفت: توسعه حمل‌ونقل ریلی موجب توسعه اقتصاد کشور است و توسعه پایدار را به دنبال دارد.
وی با اشاره به اینکه توسعه راه‌آهن در گروی امنیت پایدار در کشور است، افزود: باید در کنار پلیس راه‌آهن تلاش کنیم که امنیت ریلی هر روز بیش‌از پیش باشد.
مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به احادیثی از ائمه و معصومین، اظهار داشت: هر کس دو روز زندگی‌اش مانند هم باشد مغبون است و هر کس فردایش بدتر از امروز باشد محروم است.
وی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی، اضافه کرد: تأمین امنیت، عدالت و رفاه در زندگی مردم کشور ضروری است و این شهدا با تقدیم خون خود امنیت را برای کشور به یادگار گذاشتند.
محمد زاده با تأکید بر اهمیت حق‌الناس، گفت: انجام‌وظیفه حق‌الناسی است که از سوی مردم بر گردن ماست و ما باید در انجام وظایف خود نزد خدا، مردم و پرچم به‌عنوان نماد کشور، سرافراز باشیم.
وی با تأکید بر اینکه زمانی که امنیت در کشور برقرار باشد، کشور رو به توسعه و پیشرفت است، افزود: همه مدیران در راه‌آهن باید در کنار پلیس راه‌آهن به توسعه امنیت ریلی کمک کنند و امنیت ریلی هر روز بیشتر از روز گذشته باشد.
وی گام نهادن در راستای تأمین امنیت را با اهمیت خواند و تأکید کرد: قدم برداشتن در این راه همت و مراقبت می‌خواهد. باید هر روز دستانمان را محکم‌تر از دیروز در دستان نیروی انتظامی قرار دهیم و در جهت توسعه کشور بکوشیم.

خدمت خاموش، گمنام و مهم
حشمت‌الله ملکی فرمانده نیروی انتظامی راه‌آهن هم در این مراسم با ادای احترام به خانواده شهدا گفت : خدمت گذاران در پلیس راه‌آهن افرادی خاموش، بی‌ادعا و گمنام هستند اما کار بسیار مهمی را بر عهده‌ دارند.
وی افزود: نیروی انتظامی به‌موجب قانون و وظیفه، عهده‌دار برقراری نظم و قانون در تمام نقاط کشور است و از دورترین تا نزدیک‌ترین نقطه به مرکز سیاسی کشور را تحت نظارت و پوشش خود دارد.
ملکی با اشاره به اینکه قانون وظیفه سنگینی را بر عهده نیروی انتظامی نهاده است، اضافه کرد: همه بخش‌های نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در کشور سهیم هستند.
وی گفت: پلیس راه‌آهن بنا بر شرح وظایف قانونی خود، حراست از تمام ساختمانها، ابنیه، خطوط و ادوات ریلی، کالا و بار و امنیت مسافران را بر عهده دارد.
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور با یادآوری اهمیت خدمت پلیس در راه‌آهن تأکید کرد: باید تلاش کنیم بیش‌از حد توان، امکانات و مقدورات، با مجاهدت و روحیه خودباوری در انجام وظایف قانونی خود قدم برداریم.
وی با بیان اینکه همه ما در این میدان، ادعای خدمت به مقدسات و پرچم ایران را داریم گفت: باید تا سرحد جان در انجام‌وظیفه تلاش کنیم.

تأکید بر اهداف ناجا
همچنین سردار حمید عطایی جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: همه باید تلاش کنیم تا بهترین شکل امنیت را برای حرکت قطار انقلاب فراهم کنیم و تأمین امنیت و توسعه راه‌آهن نیز در همین راستا قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه در هفته ناجا، در دو محور اهداف درون‌سازمانی و برون‌سازمانی برنامه‌ها و وظایف ناجا را بررسی می‌کنیم، افزود: در بخش درون‌سازمانی، برنامه‌های همکاران، وظایف و نحوه خدمت‌رسانی در ناجا را برای افزایش خدمات‌رسانی و عملکرد مضاعف، مورد کنکاش قرار می‌دهیم و در بخش برون‌سازمانی نیز همین اهداف را برای خدمت‌رسانی به مردم و تأمین امنیت در جامعه در نظر داریم.
وی با تأکید بر اینکه تأمین امنیت در همه حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی اثرگذار است، اضافه کرد: باید در تأمین امنیت کشور گام‌های گسترده و مطمئنی برداریم.
گفتنی در این مراسم، واحدهای سربازان ستاد، خواهران، کارمندان، پلیس راه‌آهن، ستاد پلیس راه‌آهن، بسیج، یگان وحدت و دژبان ناجا و نوپوی یگان ویژه از مقابل جایگاه رژه رفتند.
همچنین مانور رهایی گروگان یگان ویژه ناجا با حضور تیم اسنایپر و تیراندازی با سلاح انجام و در این مراسم لوح خدمت به تعدادی کارکنان راه‌آهن اهدا و از خدمات آن‌ها قدردانی شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.