• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

همکاران راه آهنی از مسیر اینترانت پیگیری خواسته‌هایشان باشند

  • کد خبر : 8005
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
همکاران راه آهنی از مسیر اینترانت پیگیری خواسته‌هایشان باشند

0 (0)   انتشار اخبار مناطق در پرتال سازمانی راه آهن همکاران از مسیر اینترانت پیگیری خواسته‌هایشان باشند با تصمیمات تازه در روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تغییراتی در رویه اطلاع رسانی و پیگیری خواسته های همکاران در اخبار مناطق راه آهن اجرایی شد. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، […]

0
(0)

 

انتشار اخبار مناطق در پرتال سازمانی راه آهن

همکاران از مسیر اینترانت پیگیری خواسته‌هایشان باشند

با تصمیمات تازه در روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تغییراتی در رویه اطلاع رسانی و پیگیری خواسته های همکاران در اخبار مناطق راه آهن اجرایی شد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، بر این اساس با تغییر رویه های ارسال اخبار، از این پس کلیه اخبار روابط عمومی‌های مناطق از طریق FTP به گروه ارتباطات و رسانه دفتر روابط عمومی ارسال ‌خواهد شد .
این اتفاق به دلیل یکسان سازی کانالهای دریافت خبر انجام شد تا همه اخبار با دقت و سرعت بیشتر از یک مسیر به واحد روابط عمومی ارسال شود و پس از تایید در بخش‌های تازه پرتال داخلی قرار گیرد .
بر اساس این گزارش، به دنبال هماهنگی های انجام شده در دفتر روابط عمومی، از 6مرداد ماه 1397 هم رویه تازه اجرایی و ارائه اخبار و رویدادهای شرکت راه آهن در پرتال سازمانی (اینترانت) ایجاد شد.
همچنین ازهفته گذشته، به روز رسانی اینترانت با اخبار روزانه و با رویکرد جدید آغاز شده و اخبار روزانه مناطق و اخبار کوتاه راه اهن به شکل لحظه ای در این پرتال قرار می‌گیرد.
بر این اساس، دفتر روابط عمومی ضمن قدردانی از همکاری بخش‌های مختلف شرکت راه آهن، برای ارتقا اطلاع رسانی اخبار این پرتال، ازهمکاران درخواست دارد تا اطلاعات، رویدادها و اخبار را در اختیار این بخش برای اطلاع رسانی همه همکاران قرار دهند .
همچنین برای پیگیری خواسته های صنفی و جاری همکاران بنا دارد تا بخش‌های جدیدی را برای نظر سنجی همکاران در این پرتال ایجاد کند. از همین رو از همکاران درخواست می‌شود تا علاوه بر بازدید روزانه پرتال سازمانی، نظرات ، پیشنهادات و انتقادهای خود را با واحد ارتباطات روابط عمومی در میان بگذارند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.