• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

واگذاری بیش از ۱۹ هکتار از اراضی موقوفه آستانه به راه آهن قم

  • کد خبر : 12133
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
واگذاری بیش از ۱۹ هکتار از اراضی موقوفه آستانه به راه آهن قم

0 (0) ‍ واگذاری بیش از ۱۹ هکتار از اراضی موقوفه آستانه به راه آهن قم محسن اعتماد مدیر کل راه آهن قم از واگذاری اختیار قانونی استفاده از ۱۹۳۰۰۰ مترمربع از اراضی موقوفه آستانه به راه آهن قم در قالب قرارداد اجاره خبر داد.  به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن قم محسن […]

0
(0)

واگذاری بیش از ۱۹ هکتار از اراضی موقوفه آستانه به راه آهن قم

محسن اعتماد مدیر کل راه آهن قم از واگذاری اختیار قانونی استفاده از ۱۹۳۰۰۰ مترمربع از اراضی موقوفه آستانه به راه آهن قم در قالب قرارداد اجاره خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن قم محسن اعتماد طی گفتگویی با اشاره به برگزاری جلسه با معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به منظورتعیین تکلیف اراضی و املاک آستانه اظهار کرد: جلسه مذکور به منظور تعیین تکلیف نهایی اراضی و املاک آستانه که بیش از ۸۰ سال در تصرف راه آهن قرار داشت و دعاویی نیز در محاکم قضایی از سالهای ۱۳۸۰ به بعد علیه راه آهن مطرح شده و راه آهن هیچگونه اختیار شرعی و قانونی در نحوه استفاده از آن نداشت برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این دیدار مقرر گردید طبق نظریه کارشناس رسمی دادگستری پیگیری لازم از سوی راه آهن در خصوص پرداخت وجوه مربوط به پذیره و اجرت المثل ایام تصرف اراضی از محل سازوکارهای پیش بینی شده در قانون بودجه ۹۷ صورت گیرد.

وی عنوان کرد: بزودی پس از اخذ مجوزهای لازم انعقاد قرار داد اجاره صورت می پذیرد که بر این اساس و پس از طی تشریفات ، اختیارات قانونی بیش از ۱۹ هکتار از اراضی موقوفه آستانه به راه آهن قم واگذار می شود.

اعتماد یادآور شد: این اتفاق مهم و تاریخی پس از یکسال پیگیری بدون وقفه و تلاشهای مستمر و رایزنی های زیاد استانی صورت گرفت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.