• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
5

وای فای رایگان در ترامواهای شهر تالین

  • کد خبر : 30967
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
وای فای رایگان در ترامواهای شهر تالین
مسئولان شهری تالین تصمیم گرفتند به منظور افزایش جذابیت سفر با وسایل حمل و نقل عمومی در این شهر، وای فای رایگان در اختیار مسافران ترامواهای جدید قرار دهند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایمنا، مدیران شهری تالین اعلام کرده‌اند که جدیدترین ترامواهای این شهر در حال حاضر به وای‌فای رایگان مجهز هستند و مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند. دستگاه‌های وای فای نصب شده در ماه آگوست سال ۲۰۱۹ ارزیابی شدند و آخرین دستگاه‌ها نیز در ماه ژانویه سال جاری در ترامواهای جدید نصب شد. هدف طرح وای‌فای رایگان افزایش جذابیت استفاده وسایل حمل و نقل عمومی است و ساکنان شهر تالین می‌توانند تا تقریباً ۶ سال آینده از مزایای این طرح استفاده کنند.

مسافران می‌توانند با استفاده از این طرح بدون پرداخت هزینه با مخاطبین خود تماس برقرار کنند یا بلیط‌های وسایل حمل و نقل عمومی را با گوشی هوشمند خود اعتبارسنجی کنند. این وای فای سرعت تقریباً بالایی دارد، به طوری که سرعت دانلود آن ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه است. البته ممکن است سرعت اینترنت برای هر فرد بر اساس موقعیت مکانی او و تعداد مسافرانی که به صورت همزمان از وای فای استفاده می‌کنند متغیر باشد. طرح وای فای رایگان به مسافران، به ویژه به توریست‌های این شهر کمک می‌کند حین استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود در مورد جاذبه‌های شهری یا محل اقامت خود دسترسی پیدا کنند.

تالین اولین پایتخت اروپایی است که قانون پرداخت کرایه وسایل حمل و نقل عمومی را برای ساکنین شهر لغو کرده است. از سال ۲۰۱۳ ساکنان شهر تالین و شهروندان استونی که ۶۵ سال به بالا هستند، به صورت رایگان از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، تراموا و قطارهای شهری استفاده می‌کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30967

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.