• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

وزیر راه و شهرسازی برای بهره برداری از سایت پارسیان ریل شرق و بازدید پروژه های دیگر به خوزستان سفر کرده است. 

  • کد خبر : 9290
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
وزیر راه و شهرسازی برای بهره برداری از سایت پارسیان ریل شرق و بازدید پروژه های دیگر به خوزستان سفر کرده است. 

0 (0) وزیر راه و شهرسازی وارد بندرماهشهر شد بندرماهشهر – ایرنا – وزیر راه و شهرسازی به منظور بازید و بهره برداری از چند طرح و پروژه در اداره بنادر و دریانوردی صبح سه شنبه وارد بندر ماهشهر شد. به گزارش ایرنا وزیر راه و شهرسازی برای بهره برداری از سایت پارسیان ریل شرق، […]

0
(0)

وزیر راه و شهرسازی وارد بندرماهشهر شد

بندرماهشهر – ایرنا – وزیر راه و شهرسازی به منظور بازید و بهره برداری از چند طرح و پروژه در اداره بنادر و دریانوردی صبح سه شنبه وارد بندر ماهشهر شد.

به گزارش ایرنا وزیر راه و شهرسازی برای بهره برداری از سایت پارسیان ریل شرق، بازدید از سایت نظم آفرینان سهند، بهره برداری از سایت نفتی خط نقره ای قشم و کلنگ زنی کارخانه تولید خوراک دام در اداره بنادر و دریانوردی بندرامام خمینی (ره) به خوزستان سفر کرده است.
انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری بیواتانول و نشست معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با سرمایه گذاران در محل سالن اجتماعات اداره بنادر و دریانوردی استان خوزستان از دیگر برنامه های امروز هیئت همراه وزیر راه و شهرسازی در بندر امام خمینی (ره) است.
به گزارش ایرنا، بندرامام خمینی (ره) در اواسط نهمین دهه از آغاز فعالیتش، اکنون به عنوان یکی از مهم ترین قطب های حمل و نقل منطقه ای به ایفای نقش می پردازد، این بندر در سال 1390 پس از تغییر رژیم حقوقی خود از یک بندر عادی به منطقه ویژه اقتصادی و الحاق اراضی مجاور، هم اکنون با 11 هزار هکتار مساحت و 11 پست اسکله فعال، بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی کشور محسوب می شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.